Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har flere ganger kommet med forslag på hva vi kan gjøre. Sexleketøy, andre stillinger osv. Jeg har prøvd å gjøre forholdet mer spennende ved å sende sexy SMS, men det er ingenting å hente. Det ender opp med misjonæren hver bidige gang. Jeg kunne selfølgelig skifta stilling selv mens vi har sex, men jeg er ikke så tøff, derfor snakker jeg om det andre ganger. Hva skal jeg gjøre da? Må jeg bare ta saken i egne hender og skifte stilling selv? Og ta med leketøy om jeg ønsker det? Eller har du noen andre tips til hvordan han skal bli litt intr. i sexlivet?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Skift stilling selv, du må bare bli tøffere og ta ansvar selv for dette, for tenk om han er like "sjenert" til å ta initiativ til forskjellige ting som du er. Mannfolk setter også veldig pris på at dama deres tar initiativ innimellom. Kanskje ikke en ide å dra inn den største dildoen sånn med en gang å rope "se her kjære, nå skal det bli boller" ...;-P Han blir kanskje mer eventyrlysten i senga når han ser du er det og hva du liker.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Er det noen spesiell grunn til at du føler deg såpass usikker på det seksuelle plan? Ikke frekt ment, men da går det kanskje an å gi deg noen råd rundt dette... Hva med å f eks overraske samboeren din en kveld, nystelt og med noe sexy undertøy? trenger ikke være avansert, men noe enkelt og pirrende undertøy? Forfør han, start med erotisk forspill, og hvis du ikke har noe imot det, gi han en opphissende blowjob for å tenne han litt ekstra. Og JA, selvfølgelig kan du skifta stilling selv både underveis og du har såklart mulighet til å "starte" i en annen stilling en misjonær.. Hvis det bare er misjonær dere har så skjønner jeg at dere trenger litt variasjon... Noen jenter kvier seg for å sitte på topp og ri, hvis du er en av de, så kan jeg anbefale en annen variant, få han til å sitte oppreist i sofaen eller en stol, og sett deg på topp, da blir ikke overkroppen din så "blottlagt" men du får allikevel en veldig deilig stilling for både deg og mannen din.. Jeg ville definitivt tatt "kommandoen" neste gang dere skal kose dere, når du føler deg klar for at han kommer inn i deg, be han om å sette seg opp slik som over(eller rett på rygg), og sett deg på topp fra starten av, eller stell deg på alle fire og be han komme inn i deg derfra.. Med mindre mannen din er ekstremt kjedelig eller noe slikt når det kommer til det seksuelle plan, så vil jeg tro at han setter stor pris på variasjonen ved at du tar styringen og starter i en annen stilling, misjonær kan jo være veldig deilig det, finnes jo flere varianter- men kan garantere deg at det er veldig deilig for dere med litt stillingsbytte...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Her var det mange gode råd ja, men så er det det å følge de da. Grunnen til at jeg føler meg usikker seksuelt er vel ingenting annet enn a jeg syns jeg ser helt for jævlig ut.. Unnskyld språket Jeg kunne godt tenkt meg å være på topp, og skulle ønske jeg turte å sette meg over han å overaske han en kveld vi ser tv eller lignende.. Men jeg tør bare ikke.. Er så redd for å gjøre det "feil". Vet det er mange måter å gjøre det på, og jeg har spurt hva han liker, men han sier han ikke vet.. "Halloooo, jeg vet du ikke var jomfru til du traff meg" Jeg må prøve å finne meg en måte å blokkere ut reddselen og kjøre på. Gjøre det på den måten jeg liker kanskje? Sexy undertøy har jeg kjøpt, men han viser ingen intr for det. Jeg har prøvd å spørre om han har noen fantasier, men jeg får jo ingenting ut av han. Kanskje jeg skal sende han en SMS å spør nå? Kanskje han tør å svare da Hvordan skal jeg formulere den for å kunne dra et svar ut av han? Jeg er ikke 16 år, jenter. Det virker bare sann.. Herregud som jeg tyter da. Håper fler vil svare meg alikevel!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Såklart må du gjøre det på den måten du liker best selv, er temmelig sikker på at det kan være godt for han og =) Demp lyset, du gjør ikke feil- kjør på og ikke vær redd! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå