MammanTilEmma❤ Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 har ei venninne som skal gifte seg 28 mai :-) å utdrikkingslaget skal holde 21 mai, så trenger tips!
Ulldott Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 cowboy tema: -linedans kurs -Ri på hester - kle ut bruden i cowboy klær - piknik i det fri ol -dildoparty - andre dansekurs eventuelt zumba kurs -gocart -ansiktspleie av ett eller annet slag -låne basseng ha poolparty - flytime (mange private som gjør det, ikke så dyrt) -lage minnebok til bruden -spille inn cd -tapasfest på kvelden -paintball -har vært noen utrikkningslag på et friluftsenter som er i nærheten. Da har det vært rappelering, fjellklatring, taubane, båtaktiviteter ol. ja det var det jeg har vært med på i utrikkningslag... pass på at dere ikke gir aromaterapi eller masasje da bruden ofte blir helt utslitt etterpå. Lykke til!
jordbærsjokolade Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg var forlover en gang i tiden, en av høydepunktene var å spille inn cd på platestudio:) bruden sang leadvocals og resten av gjengen koret. Var helt utrolig gøy altså, fpr alle sammen.
stjertløvetann Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Unngå utdritning iallefall, det er bare teit.. Kjekkeste utdrikningslaget jeg har vært på var med teambuilding på friluftssenter først, bruden fikk ansiktspleie og ble profesjonelt sminket etterpå mens vi andre gikk på kafe, så avsted til et privat publokale hvor vi koste oss resten av kvelden! Så det må være mitt tips
petite fleur Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Oj, da har du dårlig tid! :-O Tips: Filme den vordende brudgom mens dere spør ham spørsmål om bruden o.l. Spill av filmen på utdrikningslaget, men sett på pause slik at bruden skal svare hva hun tror han svarer...Kan bli mye latter :-) F.eks: Hva hadde "Nina" på seg første gang dere møttes?" "Hva er favorittdrinken til Nina?" Osv. Champagnefrokost: Dekk opp med jordbær, champagne, rundstykker, laks, eggerøre osv, få en god frokost som skal vare noen timer. Ha noen selskapsleker og aktiviteter underveis. Lag kalender: 12 ulike antrekk fra Fretex/ 12 bilder fra utdrikningslaget. Lag en fotokalender som dere gir i gave i bryllupet. Rebus: lag en rebus som går gjennom byen. På hvert stopp skal det skje en aktivitet: Synge en sang, drikke eller spise noe, møte noen overraskende gjester osv. Kun fantasien setter grenser. Lykke til! :-)
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2011 ja, har ikke sånn kjempegod tid nei :-) men her var det mange gode forslag, takk får sitte meg ned ikveld å sette sammen et program tror jeg, å håpe det blir en vellykket dag!
lille sprelle Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Vet du om noen drømmer hun har hatt? Det har jeg tatt utgangspunkt i når jeg har vært forlover.
Fru Tuttemor Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 I mitt utdrikningslag så fikk jeg og mine venninner fly med et lite cessnafly(med pilot) dit vi ville over lokalmiljøet,utrolig morro da,etterpå så dro vil til den lokale pistolklubben å skøyt med maaange forskjellige våpen på blink,også utrooolig gøy På kvelden så måtte jeg svare på spørsmål,mannen hadde fådd en hel rekke spørsmål om meg og så skulle jeg jette hva han hadde svart Også hadde hver av venninnene mine kjøpt en personlig ting til meg så skulle minne meg om dem,så måtte jeg gjette hva det var og hvem det var fra med bind for øya utrolig morsom dag/kveld/nattt/mårra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå