Gå til innhold

henting i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva dere syns...

det har skjedd noen ganger når jeg har henta jenta mi i barnehagen, at de ansatte ikke hilser eller prater litt med meg.de sier faktisk ikke hadet med mindre jeg sier noe..dette har skjedd når det har vært en ansatt med barna..og dette er en ansatt jeg ikke har møtt før...

jeg blir ganske sur av dette,da jeg føler det ikke er noe trygghet i at jeg bare kan gå rett inn, foran en for meg ukjent person og ta med en unge (men mi unge gudskjelovhehe) jeg har lyst til å ta dette opp, men ikke med ped.lederen på avdelingen...(av diverse grunner)..mener dere dette er nok til å skrive en mail til styrer, bare for å informere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart. Snakk med barnehagen om dette. Jeg har jobbet i barnehage som vernepleier og rutinene skal være en trygg levere- og hentesituasjon både for barn og foreldre. Personalet skal snakke litt med den som henter barnet, evt. fortelle litt om dagen og si hadet til barnet.

Du skal ikke føle deg utrygg og når du gjør det så er det helt klart noe du bør ta opp med ledelsen. Du trenger ikke henge ut en spesielt, men påpeke at det innimellom skjer og det er noe du reagerer på.

Skrevet

Bare å sende en mail,ja...

Skremmende att "hvem som helst" bare kan komme å ta med seg ett barn... Den ansatte som du aldri hadde møtt før kunne jo ikke vite att du faktisk var moren...

Skrevet

takk for svar!!

ja, det er det at jeg ikke føler meg trygg på situasjonen i det hele tatt og de som står vet faktisk ikke hvem jeg er-hva skjern år det kommer noen andre?? det å si hei, hvem er du mamman til/er du mamman til ... eller lignende..er vel ikke så vanskelig:/ men tar nok og sender en mail ja..takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...