Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Legger først til at jeg håper eksen er glad før det drite han har gjort mot meg, samt skrevet mye stygt til meg / trussler etter jeg gjorde det slutt (pga vold). Håper virkelig HAN har gleden av det han har gjort.. Jada. Men jeg får alltid meldinger der det står dritt.. mye kødd som gjør at jeg blir SJUK. Vondt i magen og uvel.. Jeg har fått hemmelig nr nå.. men vender alltid tilbake til det gamle simkortet, etter råd fra politi.. Før å se om jeg får flere trussler som er såpass alvorlige at de skal ta seg av det. Og om det ikke er på mobilen, er det som oftest over nett.. Blir så lei, han kommer aldri til å gi seg.. Så jeg må nok bare slutte å bry meg om det han sier til meg, uansett hvor sårende det er.. Spørsmålet er Hvordan skal jeg klare det?!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Du får gi det gamle simkortet og pinkoden til politiet, så kan de åpne opp å sjekke innkomne meldinger.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Hjelper fremdeles ikke med at han kommer fram med de via nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå