Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjelder egentlig naboungen.

han påvirker min sønn veldig negativt ,orker ikke gå innpå så mye detaljer men det er ikke bare jeg av foreldrene som reagerer.

mora hans er alenemor,gir faen i hele ungen for henne er mannfolk og telefon viktigst i livet for å si dt sånn.

ungen skriker,skal ha oppmerksomhet,sier til min sønn at han skal tisse ute i hagen og ta av seg klær osv..han har gjort mye annet ille også. og mora er ikke bedre da hun låser guttungen min ute .ytterdøra altså. vi deler et hus(to leiligheter) og vi har kun en inngang. da min sønn sa at døra var låst og han kom ikke inn da svare hun HVA SÅ?? til min sønn..HÆÆÆÆ? jeg får helt sjokk jeg.snakker til en 7 åring som om han var voksen. han er for liten til å få egen nøkkel og han kunne faktisk blitt redd hvis jeg ikke løp ned med engang å låste opp døra. midt å blanke dagen!!!!!!

nå har det seg sånn at denne ungen skal begynne spille fotball (IGJEN) han sluttte fordi han skulle spiulle håndball men plutselig skal han tilbake etter et år. vet at jeg ikke får nektet han å være med men jeg vil ikke at han skal være så mye i nærheten av min sønn.hva får jeg gjort? jeg kan jo selvsagt ta sønnen min ut av fotballen men vet jo at han liker seg ser også....jeg orker bare ikke denne ungen mere. mora prater i tlf minimum 7 timer per dag .hver gang jeg ser hun så er det røyk og tlf . og ungen flyr og tigger mat hos andre. er ikke dette omsorgsvikt?????

jeg bare lurer jeg,for jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vanskelig å lese innlegget ditt for du skriver for tett, men jeg personlig ville tatt en prat med mor og om det ikke hjelper så kan du rådføre deg hos barnevernet...

Skrevet

Hjelper ikke prate med mor ..

hi

Skrevet

Når det ikke nytter å prate med mora, melder du det til bv. At ungen ikke får mat og flyr rundt og hyler og bæljer, tyder jo på at han ikke får mat og får for lite oppmerksomhet.

Skrevet

Når det ikke nytter å prate med mora, melder du det til bv. At ungen tigger mat og flyr rundt og hyler og bæljer, tyder jo på at han ikke får mat og får for lite oppmerksomhet.

Skrevet

Noen unger er vansklige. Det er det rett og slett lite du får gjort med. Stort sett er det vel ike så mye annet å gjøre enn ikke å invitere gutten inn til dere.

At han har oppfordret til å kle av seg og til å tisse i hagen ser jeg ikke på som noe spessielt eller problematisk. Han kan sikkert være motbydelig, men jeg ser ikke helt problemet i det du skriver.

Jeg mener heller ikke at det nødvendigvie foreligger omsorgssvikt selv om du ser at han tigger mat av andre. Det kan godt hende han får mat nok hjemme likevel.

Når det gjelder det med ytterdøra bør dere lage faste regler for om det er greit at den står åpen om dagen eller ikke og hvem som har ansvare for at den låses.

Hvis du ønsker å ta dette videre i noen sammenheng kan jeg bare råde deg til å jobbe med skrivingen din. Bruk stor bokstav i begynnelsen av settningene, skriv fulle settninger og hold deg til saken. Om du skriver slik som i dette innlegget vil du sansynlig vis ikke bli tatt seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...