Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 tidligere i dag. Holdt henne litt hardt i amen og var sint/irettesettende fordi hun nettopp hadde slått meg lett og så klabbet hun sikkelig til meg, rett i ansiktet. Ble skikkelig lei meg og skuffet, og følte meg skikkelig mislykket som forelder. Dette har hun aldri gjort før, og jeg håper dette ikke er noe som utvikler seg. Er dette "normal" oppførsel for en så pass stor unge, å slå mamma hardt i ansiktet med overlegg, eller bør jeg være bekymret for jenta mi?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Heeelt normalt Sånn er det bare...å være forelder Sånt kan skje i blant, med de mest veloppdragne barna. Tipper du er en super mamma, som ikke skal føle seg mislykket overhodet. Hilsen trebarnsmor med barn mellom 2 og 12 år
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Ååå, tuuuusen takk for fint og oppmuntrende svar! Ble bare virkelig tatt på senga av dette.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Bare hyggelig Har fått meg noen lusinger jeg også opp igjennom årene Om ti-tjue år kan dere le av det
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Normalt hos noen kanskje, absolutt ikke hos oss! Sønnen min på 3,5 år har ALDRI slått hverken oss foreldre eller lillebroren sin, og jeg hadde blitt helt sjokkert om han hadde gjort det. Han er en utagerende og meget aktiv gutt som gjerne kan bli sint for alt mulig rart, men han slår aldri. Han beit et par ganger da han var 2 år, men etter 2 ganger i time oout gjorde han det aldri igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Hun har ikke slått hardt før hun heller, bare småslått (lette klaps) meg eller pappaen, eller slått i lufta etter meg, pappaen eller lillesøster, viss hun var vært frustrert. Synes det er en uting i seg selv, og ble skikkelig sjokkert og opprørt da hun virkelig klabbet til! Jeg er derfor litt usikker på hvordan jeg skal håndtere dette, særlig dersom dette skal utvikle seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå