Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 vi er medeier av veien mot tomten. den deler vi med naboen. naboen sin bil har stoppet midt i veien, så vi kommer ikke ut. jeg lurer på om jeg skal ringe viking å få bilen fjernet. med to unger og mye sykdom så lurer på jeg om det vil være best å få bilen fjernet. naboen som bor der de leier. og vi har hatt mye prob med de. så nytter ikke prate med de. men føler også at det er feil å få noen til å hente bilen dems, slik at de må betale for å bilen tilbake.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg ville ringt dem og sagt at bilen må fjernes. Er den ikke fjernet innen 24 timer så ringer jeg Viking. Da vet de om det og vet hva som skjer om de ikke fjerner bilen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 jeg skal på jobb i morgen så jeg har ikke så mye tid. kommer jeg ikke ut kommer jeg meg ikke på jobb. de hører ikke på oss. og når vi har ting som skal skje og vi må ut fra kl 06.00 i morgen tidlig så hadde det hvert greit å kommet ut.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Selvom de ikke hører på dere syns jeg dere burde enten ringe dem eller ringe på og be dem flytte bilen innen et klokkeslett og si fra at hvis det ikke skjer kommer dere til å få bilen tauet bort på deres regning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå