jnmenm Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 tok test til morgen i dag, og den var negativ....når jeg skulle kaste den i spøla etter at jeg kom fra jobb viste den positivt......skal jeg bare se bort i fra det og tenke at den er negativ som først vist? brukt clearblue sin test og er 3-4 dager til mens...
Happy87 Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg opplevde akkurat det samme idag. Vet ikke helt når min ikm er eller om jeg har hatt el, men hvis jeg har hatt el så er ikm denne uka. Tok en test etter jobb som var negativ, men etter en liten stund så var det en smal, tydelig strek der. Jeg tar en imorgen tidlig å ser da. Man skal jo ikke stole på tester etter at tiden har gått ut.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Testen skal ikke leses av etter en gitt tid. Stort sett er det mellom 10 og 30 minutter alt etter som hvilken test det er. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ny test om ett par dager, En kan jo håpe at det er noe på gang, men tester kan vise feil resultat etter å ha ligget i lang tid etter bruk.
Mommy Mia Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Hvordan gikk det med dere to her som fikk først negativ, så positiv? Skjedde nemlig det SAMME med meg idag.. Negativ idag tidlig.. Men når jeg kom igjen fra jobben idag, så var der tydelig en skyggstrek... Dette var da en one step stav, fra billigetester.no
jnmenm Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2011 merkelig det der...jeg har ikke testet på nytt enda.....venter til jeg er enda nærmere ikm, hvis ikke mensen kommer før det da!!!! blir smårar av sånn venting og usikkerhet;)
Mommy Mia Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Når har du IKM da? Att du klarer vente, jeg MÅ nok svi av en imorgen tidlig også Jeg har foresten IKM søndag eller mandag.
jnmenm Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2011 har ikm på lørdag/søndag! så tenkte først at å teste på tirsdag var tidlig....har mest lyst å teste nå, men hadde ikke flere tester...så se om jeg rekker å kjøpe i morgen=) sist testen min var likedan(2002) testet jeg fem ganger før jeg var sikker...først positiv så, negativ, så blank, så negativ, men som ble positiv etter noen timer, og de to siste var positive da=)
Mommy Mia Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Da klarte ikke jeg å dy meg lenger, tok en one step test idag tidlig, ser tydelig hvor streken skal være - men så svak at en må studere! Men både jeg og sambo såg. Meen usikker var jeg å kjøpte clearblue test å tok midt på dag, der kom også opp en skyggestrek, men også så svak at det hadde vært umulig å se den om en ikke studerte! Men vi såg den begge to ! Så satser på jeg får klart svar i morgen tidlig, håper jeg !! Men tørr ikke håpe helt enda !!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Jeg ville tatt en ny test om noen dager - en skal jo egentlig se streken, ikke lete etter den (som min mann pleier å si til meg). Har opplevd å fått flere skyggestreker som har komt opp tydelig uten at jeg har vert gravid. Sånn er det vel bare av og til. Håper selvsagt ikke at det er slik med deg, men vil bare fortelle min historie slik at du ikke blir for skuffet om det ikke fungerte. Masse lykke til! Håper du får en sterkere strek neste gang og at det virkelig er en spiren der:) stor klem
Mommy Mia Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Tar en ny i morgen også, håper den blir klarere da Tror jeg blir overrasket om jeg ikke er gravid, det er IKKE til å ta feil av den brennende følelsen jeg har i puppene. Kjenner den følelsene igjen fra tidligere svangerskap. Tusen takk for lykkeønskningene
Esperanza84 - gravid! Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 Viss du har sammenligningsgrunnlag så er jo den følelsen kjempegode nyheter! Du må oppdatere oss i morgen!! x
jnmenm Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 5. mai 2011 krysser fingrene for deg=) jeg har ikke testet på nytt men har sånne brennende pupper, svimmel, tisser ofte, halsbrann og uggen av lukt(først i dag)...syns jeg har metallsmak i munn også...men alt kan jo være innbildning fordi men håper og ikke minst fordi mye er likt mensen og kanskje derfor forsterkes fordi man legger merke til det....regnet på det...ikm i morgen eller lørdag=)
Athina' Skrevet 5. mai 2011 #14 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har også den metallsmaken i munnen, er som om jeg suger på en kobbermynt :-) Er også sabla tørr i munnen og tørst - kjemperart :-) Men det er kanskje noe man legger eksta merke til når man vet at kanskje, for det kan jo være at jeg har det sånn ellers også uten at jeg tenker på det :-) men jeg tviler på det altså for munnen min er kjemperar :-)
Mommy Mia Skrevet 5. mai 2011 #15 Skrevet 5. mai 2011 Gi tilbakemeldinger dere også da, om dere tester dere snart Spennende å ha noen å følge på veien!
Happy87 Skrevet 5. mai 2011 #16 Skrevet 5. mai 2011 Jeg testet på nytt igår, men fikk da negativ test. Har ikke testet noe idag, men er ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Jeg vet jo ikke engang om jeg har hatt el for jeg har enda ikke fått svar på blodprøven jeg tok for en uke siden. Er så kjedelig å måtte vente så lenge på svar hvis jeg ikke har hatt el, for da vil jeg jo begynne så fort som mulig på provera for å få tr og begynt på en ny runde med pergo.
Mommy Mia Skrevet 6. mai 2011 #17 Skrevet 6. mai 2011 Da kommer update ! Tok to one-step stavtester idag tidlig ( tok en ekstra i tilfelle, fordi jeg trodde den ene var defekt pga en rift i dekselet) og begge to kom der innen noen minutter opp tydelige "skyggestreker", men denne gangen kunne de leses av på god avstand (som når man leser bok), og de har samme tykkelse som kontrollstreken pluss de hadde rødfarge som kontrollstreken ! Trodde det fortsatt ikke, så tok en clearblue utpå dagen (testoman) og der kom innen ett minutt opp samme "skyggestreken", like brei som kontrollstreken og den var med blå enn grå ! Meeen tørr ikke juble helt ennå, vil så gjerne streken skal være HELT tydelig ! IKM er ikke før søndag-mandag ! Tror dere en clear blue digital vil vise riktig svar i morgen? Eller ?
jnmenm Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #18 Skrevet 6. mai 2011 ååå så spennende=) hvis du har ikm sønd/mandag tror jeg nok cb digital viser svar i morgen....update fra meg er at jeg ikke har testet enda, men heller ikke noe tegn til mensen...tenkte jeg skulle klare å vente med å teste til mandag dersom ikke mensen kommer!!!!testet så mye før og svidd av masse masse på testing, så nå tør jeg nesten ikke å teste, håpe eller noe!! blir spennende å følge med over helga;)
Happy87 Skrevet 6. mai 2011 #19 Skrevet 6. mai 2011 Her kommer en oppdatering fra meg også. Jeg fikk svar på blodprøven idag og den viste at jeg ikke har hatt el. Noe som betyr at jeg heller ikke kan være gravid. Så nå starter jeg på en ny runde med provera for å få tr og så øker jeg jeg til trippel pergokur i håp om å få el. Gratulerer til deg som er gravid. Håper dere er det alle sammen:)
jnmenm Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #20 Skrevet 8. mai 2011 oppdatering.... jeg venter fortsatt på mensen....masse symptomer som murring i sidene, men ingen andre tegn til at den kommer....to dager over ikm så lenge syklusen fortsatt holder seg på 29 dager.....teste i morgen dersom mensen ikke kommer i løpet av dagen...flyr jo på do og sjekker hele tiden...man blir jo småparanoid av dette:P
Mommy Mia Skrevet 8. mai 2011 #21 Skrevet 8. mai 2011 Paranoid blir man ! Jeg tisser jeg no nesten ikke i det hele tatt jeg, men kjennes ikke ut som TR er på vei! Men puppene merkes godt for å si det sånn! Stakkars kjæresten min er like ødelagt som meg, han studerer hver eneste test, og blei like skuffa som meg når den digitale sa ikke gravid! Stakkars han som bor sammen med testomane meg !
jnmenm Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #22 Skrevet 9. mai 2011 Oppdatering=) positiv test på meg i dag også=) januarbarn=) gratulerer så mye til de som testet positivt i dag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå