Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å telle "rier" kl. 18, og har gått fra 10 min mellom, 1 min varighet og ned til 8 min mellom, ca 40 sek varighet.. men det gjør ikke vondt! Ikke sånn veldig iallefall.. det bare strammer seg veldig i magen, akkurat som man er totalt overmett eller har veldig mye luft. Eller mellomkraftige mensplager.. Er jeg i gang, eller er det kynnere eller maserier? Er så frustrert over å ikke vite hva som skjer!

Alle sier jo at man ikke er i tvil når det er rier, men jeg er i tvil nå.

Kastet opp igår uten å være kvalm og da mente de på føden at det nok ikke var lenge igjen, men at jeg skulle se det an. er 38+5..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det vet nok ikke vi svaret på :-)

Selv hadde jeg VONDE kynnere/maserier i flere uker før fødselen, uten at det hadde noen betydning. Når jeg fikk rier kjente jeg utmerket godt forskjell.

Det kan hende du er igang, og det kan hende du ikke er igang. Du må bare vente og se. Lykke til! :-D

Skrevet

Umulig å vite, men jeg syns det høres ut som kynnere. Mine kom ofte og i perioder regelmessig den siste tiden. Når fødselen startet trodde jeg det bare var kynnerene som hadde blitt enda litt vondere. Først når de kom ca hvert 5.minutt og varte en stund skjønte jeg at det var rier og da tok det ikke mer enn ca3timer før han var ute... Men dette var fødsel nr2, fødsel nr1 startet ut fra ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...