Gå til innhold

Fabian eller Mikael? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikael er finest, fabian gir meg assosiasjoner til en viss glamourherremodell...fabio eller noe (YAK!!). Og Fabian stang lissom....

Skrevet

To grusomme navn.....

Skrevet

Sønnen min heter Mikael, sønnen til en venninne heter Fabian, så synes begge er fine. Men tror jeg ville lagt ut spørsmålet på et litt mer seriøst forum enn dette, her er de greie svarene i fåtall til tider..gjennomsnittet kommer vel med lite saklige kommentarer og annna skit. (Jada, jeg har vært her noen år...og ser på forumet som ren underholdning).

Skrevet

HI her..

Takk for tips ja ;) har vel fått litt av samme inntrykket ;)

Skrevet

Det er to skrekkelige navn. Og det sier jeg ikke for å være slem, men jeg mener det virkelig.

 

Du må gjerne bringe spørsmålet ¨på bane på ett eller annet koseforum hvor ingen tør å si meningen sin, men her får du ihvertfall vite hva folk mener rett fra levra.

Skrevet

HI her..

Vel, nå var spørsmålet Fabian ELLER Mikael.. IKKE hva noen mente om navnene...

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Fabian =)

Skrevet

Mikael, uten tvil.

Skrevet

Helst Mikal, rett fram. Synes det er fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...