Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Mikael er finest, fabian gir meg assosiasjoner til en viss glamourherremodell...fabio eller noe (YAK!!). Og Fabian stang lissom....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Sønnen min heter Mikael, sønnen til en venninne heter Fabian, så synes begge er fine. Men tror jeg ville lagt ut spørsmålet på et litt mer seriøst forum enn dette, her er de greie svarene i fåtall til tider..gjennomsnittet kommer vel med lite saklige kommentarer og annna skit. (Jada, jeg har vært her noen år...og ser på forumet som ren underholdning).
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 HI her.. Takk for tips ja har vel fått litt av samme inntrykket
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Det er to skrekkelige navn. Og det sier jeg ikke for å være slem, men jeg mener det virkelig. Du må gjerne bringe spørsmålet ¨på bane på ett eller annet koseforum hvor ingen tør å si meningen sin, men her får du ihvertfall vite hva folk mener rett fra levra.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 HI her.. Vel, nå var spørsmålet Fabian ELLER Mikael.. IKKE hva noen mente om navnene...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 Helst Mikal, rett fram. Synes det er fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå