Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Hva pynter dere med? Hos meg går det mye i blomster og lysestaker, men jeg savner en pyntefigur/pynteting...men vet ikke hva. Trenger mange tips! Er jo helt tomt i hele huset. Skal finne noe å ha i vinduskarmer, på div.bord og på bad (ja, jeg vil ha litt pynt på badet). Har vært innom maaange butikker, men finner liksom ikke noe. Har en klassisk stil!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Gå på perfect home party... der finner ihvertfall jeg utrolig mye fint.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Anbefaler deg å titte innom ulike blogger for inspirasjon! Her er noen forslag: http://www.joridkvam.com/ http://silje-sin.blogspot.com/ http://dengodefeen.blogspot.com/ Begynn med disse og se hvilke blogger de leser og du er hekta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå