2jentemamma Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Kan man ha en helt normal mens (bare en for tidelig en) og likevel være gravid? Det nærmer seg ikm for meg, venter mens 9 mai. Men altså jeg syns symptomene på svangerskap er så sterke at jeg nesten lurer på om mensen jeg hadde sist bare var lureri? For man føler seg vel ikke SÅ trøtt, SÅ opplåst og sulten alt flere dager før ikm når man er gravid? Magen min står ut som en ballong så jeg ser ganske gravid ut, må holde den inn så folk ikke skal tro jeg er gravid, trettheten er helt ekstrem og sulten stor! 9 april 9 dager før forventet mens hadde jeg noe jeg trodde var festeblødning, men så et par dager etter kom mensen og den var helt som ellers bare altfor tidelig. Jeg får egentlig alltid mens hver 28 dag, men denne gangen kom den på dag 20. Så spørsmålet mitt er om jeg nå får posetiv test 9 mai, kan jeg da være lenger på vei? Altså at jeg var gravid sist jeg hadde mensen også?
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Trøttheten kom veldig kjapt på meg etter befruktning. Jeg trodde det var helt tilfeldig, men plutselig satt jeg der med positiv test. Trøttheten kom bare få dager etter befruktning, over en uke før ikm. Da sovna jeg på sofaen hver eneste ettermiddag og var helt utslitt.
2jentemamma Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Ja da er det sikkert fordi jeg er gravid da! Altså at jeg har blitt det denne syklusen. Har jo alt to barn, men husker ikke hvordan det var helt i starten av svangerskapene. Ja jeg er kjempe trøtt! Sover godt hele natten, sover litt om ettermiddagene, men likevel så trøtt, hehe. Vært slik i tre dager nå.
2jentemamma Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2011 Blir spennende å se hva testen viser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå