Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28224025 Hilsen "den nye" Førdedama
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Kjekt med alt på et plan, men ikke mitt drømmehus
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Pent Men dyrt, som det meste annet i Førde. Dere er sikret sol det meste av året, men den forsvinner tidlig om kvelden selv midtsommers.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Er litt redd for at det blir for lite. Dersom det er 177 kvm inkl. utleiedel blir det jo ikke så stort. Men tror det er sol når man kommer så høyt opp. Iallefall til 21.00 på kvelden sommerstid. Hi
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Fantastisk utsikt. Stor terrasse. Deilig stue med store vinduer Høyt under taket. Fin peis Pent kjøkken og bad. Deilig å kunne gå fra garasjen og inn på vaskerom! Bra med lite bad rett innenfor inngangsdøra. Hadde heller villet hatt en bod eller lignende innenfor kjøkkenet, men det gjør man jo som man vil med. Litt skummelt med den skråningen rett nedenfor plenen, men går kanskje ann å gjøre noe der? Mange snublekanter og forskjellige høyder på uteplassen - hadde garantert forstuet noe Lurer på hvordan det ser ut utenfor vinduene til hovedsoverommet.. ville gjerne hatt en utgangsdør/liten veranda et eller annet for å kunne lufte sengetøyet. Mulighet til å henge ut klesvaska? Hvordan ser inngangspartiet ut? Sånn det var alle mine punkter for et perfekt hus! Forresten... utrolig deilig at alt er på en flate!! Prisnivå og sånne ting veit jeg ingeting om.. Lykke til! -heldig som kan kjøpe et så fint hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå