Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 ..med en du liker veldig godt. Dere kjenner hverandre ikke så godt ennå, men har vært på noen dater før denne. Dere er ute å spiser, også bestemmer du deg for å være med han hjem. Dere setter dere ned i sofaen og åpner en flaske vin. Så begynner dere å kysse litt. Plutselig må du på do. Å BÆSJE! Du kjenner kroppen din så godt at du vet at denne kommer til å lage lyd. Badet har inngang fra stuen, der dere sitter. Hva gjør DU? Går du hjem, uten å si hvorfor, går du på do der, eller holder du deg og satser på at det "går over"? =)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Hadde nok holdt meg. Men har heldigvis aldri vært i den situasjonen før =P
Tante Blås Squaw Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Spør hvor dassen er og går og gjør det jeg må. Menn som ikke vet at damer også driter er ikke noe for meg uansett ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg driter i det! Slår kanskje på springen og hoster litt underveis for å dempe lyden, men må man så må man.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 om det hadde vært skikkelig akutt og jeg var redd for at det ikke gikk å holde meg, så hadde jeg dratt hjem! Ikke f** om jeg hadde bæsja på nesten 1. date!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg holdt meg og satset på at det gikk over.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Hadde tatt det med humor. Sagt at maten var så uvanlig god at magen ble helt vill av det, og at jeg måtte på lillerommet og bedt ham sette på noe høy musikk i mellomtiden (med et blunk med øyet). Tror de fleste menn liker en dame med litt humor, men likevel ikke blir altfor brå og avslørende.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Hadde holdt meg, uten tvil. Hadde jeg ikke klart det hadde jeg sagt takk for i kveld og dratt hjem. Jeg bæsjer helst ikke med mannen i samme hus, selv om vi har vært sammen i årevis. Så på date, aldri i livet;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Jeg hadde gått på do, eventuelt satt på springen mens værste ulydene pågikk. Hadde alltid med meg parfyme og intimservietter på date, pluss litt sminke osv. Det er jo en naturlig greie og noe som vi damer hefter oss mer med enn mannfolka. Mannfolk kan jo komme med feks: må legge en kabel, eller tømme ryggen- kommentar uten å vise noen form for bluferdighet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 Jeg hadde spillt kostbar og dratt hjem for å drite;) Vinn-vinn;)
Ugl@ Skrevet 3. mai 2011 #12 Skrevet 3. mai 2011 Seriøst??? Det er jo en helt naturlig ting, bæsja gjør man når man må, går man å holder seg så får man problemer til slutt. Hemoroider osv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #13 Skrevet 3. mai 2011 liker ikke å gå på do hos venner engang jeg, så hadde nok holdt meg!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #14 Skrevet 3. mai 2011 Må man på do så må man på do.... Det kan jeg si dere at gutta synes det er langt mer latterlig at man er så fisefin at man ikke kan gå på do under en date
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #15 Skrevet 3. mai 2011 Før var jeg veldig stresset med sånn. Gikk aldri på do offentlig osv.. Men de siste 5 årene har mitt fordøyelsessystem blitt helt øddelagt og når jeg må på do MÅ jeg på do. Rekker jeg ikke toalettet innen 10 minutter da så er det krise... Så jeg må alltid gå av t-banen, bussen hvis jeg må på do å finne et toalett. legene finner ikke ut av det. Etter fem år har jeg da fått et roligere forhold til det da jeg ikke har noe valg;-) så jeg hadde gått på do. En mulighet er å dra opp mens man bæsjer.. og så late som om man snyter seg litt(mens man egentlig tørker seg) for så å kaste papiret i do og dra opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #16 Skrevet 3. mai 2011 Liker svaret til 20:14 om humor. Om jeg hadde visst at badet var nokså lytt så hadde jeg bedt fyren om å sette på musikk eller tv'n, så etter 5-10 min hadde jeg gått på do.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #17 Skrevet 3. mai 2011 Sannsynligvis løpt for livet ut døren til nærmeste dass!! IKKE søren om jeg hadde bæsjet slik at han hadde hørt lydene, nei skandale på 1 date!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #18 Skrevet 3. mai 2011 Jeg hadde gått på do, satt meg ned og trykket for harde livet med døren oppe slik at vi fortsatt kunne prate mens jeg bæsjer.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #19 Skrevet 3. mai 2011 hadde gått på do og lagt dopapir i doen for å dempe lyd hehe og håpet på at man ikke stinklegger badet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå