Gå til innhold

Bokklunb til 2 åring - hvilken kan du anbefale.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er nå medlem av GoBoken, men ender opp med at jeg avbestiller ofte. Synes bøkene som kommer er veldig like. For eksempel 3 lær-å-telle-bøker er liksom ikke nødvendig å ha mener jeg....

Noen som kan anbefale en annen bokklubb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå bokklubb:)

HI

Skrevet

Dytter litt på dette jeg og håper på svar c;)

Skrevet

Jeg kan ikke anbefale noen direkte, for datteren min er yngre enn din.

Men jeg kjenner til to bokklubber og begge er bra!

Barnas egen bokklubb - har en litt mer "populær" profil enn Bokklubben Barn, som er mer tradisjonell.

Barnas egen bokklubb er delt inn i grupper etter alder, mini, mega osv. De har oftere bøker feks fra barnetv, filmer osv.

Bokklubben barn er også veldig bra. Tror de har en god del norske bildebøker for de små - feks karsten og petra, tambar, lillesøster osv.

Prismessig tror jeg barnas egen bokklubb er litt rimeligere enn bokklubben barn, men kan ikke si det sikkert.

Du kan jo teste den ene og melde deg ut om det ikke svarer til forventningene - om du ikke får flere svar her:)

Skrevet

Synes ikke bokklubbene har spessielt gode tilbud til ungene. Gå heller på loppemarkeder. Der får du et større utvalg bøker enn i alle bokhandler og til bare en brøkdel av prisen. Forrige uke kjøpte jeg en full bærepose med barnebøker, mellom 20 og 30 stykker, til 50 kr. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...