Gå til innhold

Hva er den lengeste behandlingstiden du opplevde hos NAV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkte arbeidsavklaringspenger i desember, venter enda...

Skrevet

Søkte omskolering i oktober...venter ennå.

Skrevet

Søkte om omsorgspenger i november, venter fortsatt på svar.....

Skrevet

sykepenger for desember, venter forsatt....

Skrevet

Venter enda på svar om hjelpestønad...selv om fristen på brevet vi fikk er gått ut for 2 uker siden. Der står det at vi skal få svar innen 5 måneder...nå nærmer det seg 6 måneder. Frustrerende.

Skrevet

Ventet 2 år på og få godkjent yrkesskade, ting tar tid!!

Skrevet

Herlighet er dette virkeligheten?

Dette er jo tragisk.

Skrevet

Skal vi se, blir 2 år og 4 mnd siden jeg dro til dem og meldte om at de hadde gjort en feil. Rettet de den opp? Nei. Har jeg purret på dem og send diverse klager og skjemaer til dem de siste par åra? Ja. Har de rettet den opp? Nei...

Vært på diverse møter også, men neida.

Skrevet

8 mndr på overgansstønad og 11 mndr på bidrag som jeg måtte ta gjennom nav fordi bf nektet å betale

Skrevet

Det går faktisk ikke an å søke om OMSKOLERING!

Skrevet

Søkte om bidrag i 2008, fikk etter 6 mnd'r venting beskjed om at de hadde rota bort papirene mine (jeg ringte). Søkte på nytt, måtte vente 8 mnd'r. Etter 8 mnd'r fikk jeg beskjed om at jeg måtte vente ytterligere 4 mnd'r, av uviss grunn. Når det var gått gjennom var det gjort en feil, jeg har sendt ørten brev, mail, ringt, bedt om svar, bedt om endring... Har ikke skjedd noe enda....

Skrevet

Anonym 21:15 her. Hos meg er det også snakk om bidrag.

Skrevet

Tja.

Har hatt en pleiepengesøknad liggende siden sommer 09. Har fått 2 avslag på den som vi har klaget på. Men totalt snart 2år da.

Blir så sinna at jeg eksploderer iblant!!

Skrevet

1 mnd, tror jeg.. Vært veldig heldig i mitt møte med Nav :)

Skrevet

Jeg var sykmeldt i slutten av svangerskapet (pga. fare for prematur fødsel) og ventet 3 mnd. før jeg fikk utbetalt sykepenger...

Søknaden om foreldrepenger (permisjon) tok derimot bare ca. 2 uker, så det gikk veldig fort og greit!:)

Skrevet

6 uker. Null trøbbel:)

Skrevet

Det har gått over et år nå, og jeg venter enda på at nav skal kreve inn barnebidrag. Far nekter å betale....

Skrevet

Jeg sendte inn en klage for 6 mnd siden. De skrev behandlingstiden var 6 mnd og at jeg skulle få beskjed hvis det tok lengre tid. Fristen gikk ut for 2 uker siden. Har enda ikke fått noe svar eller hørt noe mer.

Skrevet

så lenge du faktisk har fått et vedtak, så har jo ikke behandlingstiden vært 2 år da....selv om ikke du fikk det vedtaket du forventet

Skrevet

22:45, det jeg forventet? Det heter det jeg hadde krav på!!!

Jo, det har nå det når ikke saken er ferdig behandlet. Det ble den for 2dager siden da jeg fikk godkjent og en tlfsamtale med STOR beklagelse fra høyeste hold!!

Men hvis du regner 2 avslag dele på 20mnd så har jeg ventet 10mnd mellom hvert svar, Det er lenge nok det.

Men saken tok likevel nesten 2år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...