Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 HI du er virkelig lite opplyst. La oss si at du står i statskirken, og til og med går i kirka enkelte dager i året. Så har du en ekstremist fra en gren av kristendommen som lever etter lover og regler resten av den kristne verden synes er ganske hårreisende. Og som i tillegg driver terror og dreper masse mennesker i Guds navn, den samme guden du også tror på. Og så blir denne ekstremisten drept. Hva hadde du følt? "Sorg?" Hvordan våger du?! Men, jeg er ganske engstelig for hva som kommer til å skje framover, det er ikke godt å si hvilken Pandoras eske USA har åpnet nå... Og, jeg synes amerikanernes feiring i gatene, som om det gjaldt Superbowl eller noe, er ganske smakløst.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er ikke muslim, men er enig med 19:09. Amerikanernes reaksjon på drapet av Bin Laden er smakløs. De synker ned på samme nivå som Bin Ladens tilhengere som jublet i gatene etter angrepene på World Trade Center. Ikke veldig siviliserte mennesker. Det er en lettelse at mannen er tatt, men jeg synes aldri at drapet på et menneske fortjener jubel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå