Tante Blås Squaw Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Putt Bamsemomsen i kjøleskapet og spis de når de er blitt kalde. Mmmmmm! ;o)
Mammatiljente-09<3 Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Ikke fint gjort når jeg holder meg unna godteri;)
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Og vi som bare har mannen sine kjipe sjokolader (Firkløver og Troik)a hjemme... Bamsemoms er jo så mye bedre! Jaja, jeg skal i butikken etterpå, og en Bamsemoms eller to kunne kanskje sneket seg ned i vognen;)
Willy Wonka Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 All sjokolade er definitivt best etter en time eller to i kjøleskapet!!!! Eller i fryseren..mmmmmmmmm
Tante Blås Squaw Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2011 Willy Wonka - å, nå minnet du meg på at frossen sjokoladekake er det beste i verden! :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå