Gå til innhold

Dagens andre Bamsemoms-innlegg ;o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Putt Bamsemomsen i kjøleskapet og spis de når de er blitt kalde. Mmmmmm! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fint gjort når jeg holder meg unna godteri;)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Og vi som bare har mannen sine kjipe sjokolader (Firkløver og Troik)a hjemme... Bamsemoms er jo så mye bedre!

 

Jaja, jeg skal i butikken etterpå, og en Bamsemoms eller to kunne kanskje sneket seg ned i vognen;)

Skrevet

Ja, jeg vet det, Squaw! Hihi.

Skrevet

All sjokolade er definitivt best etter en time eller to i kjøleskapet!!!!

 

Eller i fryseren..mmmmmmmmm

Skrevet

Willy Wonka - å, nå minnet du meg på at frossen sjokoladekake er det beste i verden! :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...