Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Etter å ha vært ufrivillig barnløs i nærmere 6 år, ser det nå ut til at jeg skal få 2 små vha IVF!!!!! Jeg er i ekstase! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Gratulerer! Det blir kjempeflott, har selv tvillinger og vi storkoser oss sammen. Ta det med ro nå i graviditeten så får du et flott svangerskap:) Lykke til med deres to små
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 kjempe stas!! Dobbel lykke Hilsen ei som er tvilling
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Tusen takk for alle de fine gratulasjonene! :-) Var det jeg visste at det fantes noen få hyggelige mennesker igjen her ;-)
skinnfilla Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 gratulerer så mye! Gøy at det ble 2 da så slipper dere å streve med søsken laging
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #12 Skrevet 3. mai 2011 Gratulerer så mye! Det er koselig med tvillinger og også veldig slitsomt;-) Pass på deg selv i svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #13 Skrevet 3. mai 2011 Takk takk jenter! :-) Vanskelig? Helt sikkert, men jeg sier bare; bring it on! ;-) hi
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #14 Skrevet 3. mai 2011 Gratulerer, nå får du nok å henge fingrene i de neste årene. Våre tvillinger er nå 2 år, veldig gøy og veldig travelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå