Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Noen som har det? Selv sliter jeg med overflødig hud i mellomkjøttet Noe som er utrolig vondt etter sex og ikke minst sårt minst i en uke etterpå. Bruker glidemiddel, så det er vått nok. Er det noe om hjelper, eller er operasjon eneste utvei? Hilsen førstegangs mor.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Hvor i mellomkjøttet mener du da? De indre kjønnsleppene?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 De indre kjønnslepper ligger jo ikke akkurat i mellomkjøttet da...mellomkjøttet er den delen mellom skjedeåpningen og analen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Oj, da har jeg misforstått uttrykket mellomkjøttet. Men, jeg mener mellom skjedeinngangen og analhullet. Altså huden inn ved skjedeinngangen, der har jeg overflødig hud. HI
MacKenzie Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Få legen til å henvise deg til gynekolog. Han/hun vil nok kunne mye mer enn de fleste her.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Tusen takk for svar MacKenzie Ja, jeg har bestilt legetime idag
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Sjekk pinlige sykdommer på nrk-nett-tv. Mulig operasjon er eneste utvei. Men det bør du gjøre hvis det plager deg så veldig;) Du har mange års sexliv igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå