Gå til innhold

termin i morgen :D


Mammatilmaibaby<3

Anbefalte innlegg

nå nærmer endelig "sluttdatoen" seg. termin i morgen. helt utrolig.

men så vil det jo vise seg om tulla vil ut da eller om hun trives så godt at hun blir noen dager ekstra.

håper bare ikke hun blir så altfor lenge over termin. noen som vet når fødsel settes i gang pga overtid på sørlandets sykehus i kr.sand?

hadde litt blødning i morres. var på kontroll hos lege idag, og det var vist helt normalt når fødsel nærmet seg fikk jeg beskjed om.

så sitter å lurer litt på om det var slimproppen eller tegningsblødning eller hva. og ikke minst, når tulla har lyst til å finne veien ut!

 

flere som nærmer seg termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin på lørdag :-D fremdeles ingen antydning til noe enda, så blir spennende å se når tutta har tenkt seg ut ;-) Masse lykke til!! :-) Uansett ikke lenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lenge til lørdag nei! :D

vi får bare vente i spenning.

 

lykke til du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også termin i morgen. Er førstegangsfødene så regner med å måtte gå over tiden. Men x fingrene for at jeg slipper å vente så lenge. Begynner virkelig å bli LEI nå.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

jeg har termin på søndag... Er også førstegangsfødende og regner med å måtte gå over tiden, selv om alle leger sa for 3-4 uker siden at jeg hadde åpning og baby var festet så jeg skulle føde tidligere. Det sjedde ikke, og har bare par dager til terminen...har blitt utålmodig og alle ringer og spør meg om jeg er ferdig med saken....jeg er lei av dette.... Har ikke lyst på lenge turer eller aktiviteter som skal sette fødsel i gang og litt deprimert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin i går, men fremdeles ingen baby.

har klart å holde meg ganske rolig i forhold til fødsel og alt, men merker nå at jeg begynner å grue meg. få litt smånoya på en måte.

hvor lenge er det vanlig at førstegangs går over tiden?

 

jordmor trodde jeg kom til å føde ei uke før tiden, men akk. lilletulla trives vel for godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...