Gå til innhold

Stjerner i synsfeltet... Gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 20 uker på vei idag, har de siste tiden vært svært plaget med hodepine og ser stjerner i synsfeltet.. Spesielt idag er det veldig plagsomt, ser det på sidene når jeg jobber og det er både lysende stjerner og svarte.. Hva kan det komme av ..

Har også litt jernmangel men tar jerntabletter osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ,

hadde jeg vært deg så hadde jeg kontaktet lege. Det kan faktisk være netthinneløsning i øye. Man kan se skygge, stjerner, eller faktisk ingenting. Det trenger ikke ha noe med svangerskapet å gjøre.

Kontakt en optiker, eller øyelege , så får du sjekket det.

Lykke til !

Skrevet

Hadde det også sånn da jeg var gravid, da hadde jeg lite jern, lite blod, lavt blodtrykk og fikk ikke i meg særlig mat.

Skrevet

Jeg ser også stjerner.. Skyldes nok litt jernmangel og muligens blodtrykket. Men det er uansett veldig svangerskapsrelatert. Hodepine skal man derimot ikke ha så mye av, så den bør du være obs på.

Skrevet

Kan og være pga dehydrering, så husk å få i deg nok væske!

Skrevet

33 uker naa, og faar stjerner hele tiden, har kjempebra resultater paa alt, og lav blodtrykk. Tilstander som kan gi saant er testet for og utelukket naa heldigvis. Med alt det saa burde jeg ikke ha det, men stress de siste ukene har nok bidratt til det ifolge jm. Vil nok si at det er normalt, men uansett, dette maa snakkes med jm om, og tas prover paa, for det er ogsaa tegn paa ting som ikke er saa bra. I de fleste tilfellene saa er det "ingenting", ta det bare litt roligere, og ikke stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...