Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Fy fader den satt langt inne!! Jeg har alltid vært omringet av venner og jeg er egentlig veldig sosial og glad i mennesker men etter jeg fikk barnog vi måtte flytte langt unna hjembyen vår til fordel for jobb til mannen har jeg følt meg mer og mer isolert og avstumpet fra omverden. Jeg er hjemme med barnet på 1 år og dagene går i det samme.. Har prøvd meg på barselgrupper men ingen der var interessert i å fortsette på egen hånd så det ble det ikke noe ut av. Jeg jobber i helgene så får litt voksenstimuli værtfall... akk.. noen som også er ensome ?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er "kjendis" og faktisk veldig ensom. Skulle ikke tro det men jeg savner en god venninne. En jeg kan stole på snakke med etc.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har det også på samme måte. Er hjemme med barent på 17 mnd. Mannen er ukependler, og min familie og venner bor på en annen kant av landet. Har også vært i barselgruppe, men lite kontakt med dem nå.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er også veldig ensom.. har bare noen få gode venner, men de bor ikke i nærheten så jeg har egentlig ingen å snakke med. Utrolig vondt å ha det slik Mange klemmer til alle ensomme der ute!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Jeg må nok si at jeg har det på samme måte selv.... Selv om det kanskje kan være litt "flaut" å innrømme det? Etter jeg fikk barn hadde jeg plutselig helt andre prioriteringer enn de vennene jeg hadde, og sakte men sikkert så har vi glidd mer og mer fra hverandre. De jeg har som har barn selv bor en time og to kjøring vekk herfra, så det blir vanskelig å få det til å passe om vi skal møtes. Jeg holder meg opptatt med 2 barn, studier, og mann, men i lengden kjenner jeg at det er ikke nok. Det er noe som mangler, men jeg orker ikke tanken på å kjøre på med uteliv og greier for å kunne ha kontakt med de vennene jeg har som bor litt nært.
2 Sommerbarn Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er også ensom....kan du ikke komme på en kopp te eller kaffe en dag? Jeg bor i sør rogaland....kanskje du også gjør det?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Kunne ikke tenke deg å flytte nordover i Rogaland da? xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå