Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Føler at facebook for tiden er et must. Noen jeg søker opp har ikke, og jeg lurer litt på hvorfor. Jeg har ikke mange venner ser, ca 90+. Jeg spør aldr noen nesten, i redsel for å bli avvist. Jeg har også merket at en ca 4-5 av de jeg har hatt som venner har tatt meg bort som venn. Ikke vet jeg hvorfor, det er folk som har 300-400 venner, og jeg som aldri er aktiv kan vel ikke provosere noen? Jeg tenker mye på dette med facebook. Jeg har egentlig veldig få venner i virkeligheten. Jeg bryr meg ikke, men dette blir veldig synlig på facebook da. Kunne sikkert klart å få opp tallet, men... det er ikke der det ligger. Lurer mest på hvorfor de jeg f eks jobber med ikke inviterer meg. Og hvorfor de som har fjernet meg har gjort det. Kanskje det beste er å kutte hele facebooken? Men da mister jeg samtidig den lille linken til de få jeg ønsker å ha den til, uten at det betyr så mye. Dere andre da, andre som føler seg litt lonely og outsider? Kan legge til at jeg ellers er en velfungerende småbarnsmor med 2 barn, jobber som sykepleier og ser på meg selv som snill og grei. Er nok ikke så utadvendt- gir lite av meg selv, men likevel helt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 jeg er ikke på fjesboka. Har ikke tenkt til å bli det. Mine venner vet hvordan de kan få tak i meg og jeg er rimelig sikker på at jeg ikke går glipp av noe.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er ikke på Facebook. Ser jo at folk bruker det til å ta opp kontakt med gamle venner, men det er vel kanskje en grunn til at man mista kontakten? Har ikke noe behov for å kaste bort mer tid på dataen enn jeg alt gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå