dunderoglyn Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Mannen min tar stadig på seg ekstravakter på jobb, og jeg kjenner at jeg blir surere og surere for det. Bryr meg ikke om alle de ekstra tusen i inntekt, vil jo ha han hjemme sammen med meg og ungene! Han ringer meg og spør først, men har ikke lyst å si at han ikke får lov hvis det ikke er noen spesiell grunn... Blir lei meg likevel, spesielt når han takker ja til å jobbe hele helgen....
Gjest mphs Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Du får ta deg en ferie uten mann og barn der han må passe egne unger.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg skjønner godt hva du mener! Mannen min er også sånn som jobber mye (turnus), og hvis han ikke er på jobb kommer det alltid opp andre ting han må gjøre (som å skifte bremser på bilen eller hjelpe en kompis med å flytte). Dette er selvsagt ting som er "sært" å si nei til, men noen ganger skulle jeg ønske at han kunne være hjemme sammen med oss en hel ettermiddag eller helg.
Vipsenmamma Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Det beste er å si rett ut til han hva du mener. Menn tar aldri hint.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 jeg har sånn mann jeg også. og han er veldig opptatt av alle ekstra pengene. men jeg syntes likevel ikke at det er vert det at han mister så mye opplevelser med barna og tid med meg. nå vet ikke jeg hvor mye din mann jobber men min man er kansje hjemme to kvelder i uken. jeg er lei og sliten og kunne tenkt meg litt voksen selskap også. ikke kan jeg planlegge noe med veninner en kveld for han skal helt sikkert jobbe. i tillegg er han også fotball trener for et junior lag. og det er jo to til fire kvelder ettermidager i uken nå for tiden. mulig vi sutrer men vi har vel også grunn til det. og min mann forstår virkelig ikke helt det store problemet mitt for jeg har forsøkt og si nei. men ender med å si okei da jeg ikke orker den surmulingen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå