olla Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Noen som har blitt? Og hvordan oppdaga dere det? Er det farlig?? Litt bange anelser her........hatt spialen i kun 6 mnd....
Ugl@ Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Hvorfor bange anelser? Har selv hormonspiral, ikke blitt gravid, men jeg ble litt betenkt selv en periode. Mistet mensen, puppene hovnet opp osv, minnet mistenkelig om de første graviditets symptomene. Tok en test for sikkerhets skyld og bestilte en legetime for å få sjekket at den var på plass. Anbefaler det samme til deg, ta en sjekk for sikkerhets skyld, men vil også berolige med at det er uhyre skjeldent at noen blir gravide på hormonspiral, min lege hadde ikke hørt om noen konkrete tilfeller og sa den skal være like sikker som sterilisering i praksis.
olla Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Vanvittig kvalm helt plutselig, begynner å tro at jeg er paranoid.... Ikke så lenge til jeg skal til legen, så får sjekket det da. I mitt nabolag er det 2 stk som har blitt gravid med den, derfor jeg er litt lettskremt, sikkert. Har liksom sett det på nært hold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå