Timalu2012 Skrevet 4. mai 2011 #26 Skrevet 4. mai 2011 Nei, jeg fikk faktisk jente. Jeg hadde det alle kalte for gutte mage også, og på første ultralyd trodde de det kunne være gutt, så stor var overraskelsen da det viste seg å være en jente=) Denne gangen er jeg usikker på om jeg vil vite eller ikke;)
Linerlen og pipipen Skrevet 4. mai 2011 #27 Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg leste altfor mye her inne de første par ukene etter at vi fant ut om reka i magen. Nå har jeg hatt et par ukers pause, og det har roet bekymringene med mange hakk. Jeg synes også at tiden frem mot 12 uker også går fortere om jeg lar være å fokusere så mye på det. Er 9+5 i dag Er i super form, har ikke følt meg kvalm et sekund. Nå har også den ekstreme sulten roet seg. Har bittelitt lavt blodtrykk så jeg er litt svimmel av og til, men det er da bare å sette seg ned så går det over. Nikoser meg med hele opplevelsen sålangt!
<3 januar 2012 <3 Skrevet 6. mai 2011 #28 Skrevet 6. mai 2011 phju, blir glad når jeg ser at så mange har det helt tipp topp Jeg fant ut at jeg var gravid i går, er 4 + 0 i dag og kjenner bare ømme pupper og at jeg tisser oftere:) ellers føler jeg at jeg svever litt akkurat nå Jeg er jo så lett bekymra og blir nesten kvalm bare noen sier at dem er kvalme:) Det virker som om det er så mange som sliter spesielt første trimester, så ble glad når jeg så denne tråden:) Men hittil føler jeg meg i kjempe fin form:) Håper det holder seg slik:) Gratulerer så mye med beibisser alle i hopa og tipp topp form:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå