Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Holder på å sette opp en nettbutikk, det blir sminke / hudpleie produkter og gaveartikler jeg kommer til å fokusere på. Lurer da på om det finnes noen merker dere vil gjerne se mer av i Norge ??
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg savner virkelig en parfyme som heter sotto vocce, eller noe sånt. Den hadde en stemmegaffel som kork og parfymen var rosa... =) Får du tak i den, så kjøper jeg =)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Nei, jeg savner ikke noe på den fronten. Vi oversvømmes jo av slike luksusprodukter som ingen egentlig har noen nytte av med untak av de som tjener penger på dem.
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 JA!! Kan du fikse den?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Verden har blitt så transparent... vi kjøper fra amerikanske nettbutikker, handler på ebay etc... vet ikke hvor stort potensialet er lenger. Ja det er laura biagiotti den med stemmegaffel. den brukte jeg en gang også hehe
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Ja, vær så snill, gjør det =) Tuuusen takk =)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Søren også.. jeg trodde det var sånn generelt.. hehe Jeg savner Marabou melkesjokolade med mintkrokan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå