Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Er 21 uker har gått opp 5 til 7 kg er det mye da
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Vet ikke helt hva som er vanlig. Jeg gikk opp 4 kilo i hele svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Var du undervektig, normal eller overvektig før
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Det er vel ingenting som er "normalt" kommer vel an på folk vil jeg tro. Selv gikk jeg ned 11.5 kg ...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Hvordan kan man gå ned 11 kg i graviditet høres jo ikke riktig ut...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Dumma!! Hvis man er mye dårlig og kaster opp! + er ganske så overvektig fra før av...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Du virker ikke helt med HI.. Har en venninne som gikk ned 20 kg i svangerskapet, jeg gikk opp over 40 kg og jeg gikk bare til uke 28.. så det er mye som kan skje. Det er nok noe som er gjennomsnittelig vanlig i hvert trimester, men det har jeg aldri brydd meg om.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Jeg gikk ikke opp noe i første trimester, 10 (!!!!!!!) kg i andre, og ned en kg i tredje. Spist og trent som normalt gjennom hele svangerskapet, ikke kvalm eller noe. Slank fra før. Bottom line- det varierer veldig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Jeg var ikke overvektig heller. Jeg var normalvektig. Jeg gikk likevel ned 11.5 kilos, vet ikke hvorfor, var frisk og alt. Jeg spiste ikke mer enn jeg vanligvis gjorde, tror det var det, jeg spiste sunt og normalt, men forbrenningen min var vel på høygir i tillegg til at barnet i magen tok sitt. Jeg var frisk, ungen var frisk. Ikke noe uriktig med det. Vi er vel bare forskjellige. Ble ikke mager av å miste så mye heller ...så hadde jeg "supermelk" helt fra start, babyen min la på seg helt fra hun kom ut, gikk ikke ned fødselsvekt som de forventet heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå