Gå til innhold

Hvor mye er vanlig å gå opp i vekt andre trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21 uker har gått opp 5 til 7 kg er det mye da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva som er vanlig. Jeg gikk opp 4 kilo i hele svangerskapet

Skrevet

Var du undervektig, normal eller overvektig før

Skrevet

Det er vel ingenting som er "normalt" kommer vel an på folk vil jeg tro. Selv gikk jeg ned 11.5 kg ...

Skrevet

Normalvekt

12:17

Skrevet

Hvordan kan man gå ned 11 kg i graviditet høres jo ikke riktig ut...

Skrevet

Dumma!! Hvis man er mye dårlig og kaster opp! + er ganske så overvektig fra før av...

Skrevet

Du virker ikke helt med HI..

Har en venninne som gikk ned 20 kg i svangerskapet, jeg gikk opp over 40 kg og jeg gikk bare til uke 28.. så det er mye som kan skje.

Det er nok noe som er gjennomsnittelig vanlig i hvert trimester, men det har jeg aldri brydd meg om.

Skrevet

Jeg gikk ikke opp noe i første trimester, 10 (!!!!!!!) kg i andre, og ned en kg i tredje. Spist og trent som normalt gjennom hele svangerskapet, ikke kvalm eller noe. Slank fra før.

Bottom line- det varierer veldig.

Skrevet

Jeg var ikke overvektig heller. Jeg var normalvektig. Jeg gikk likevel ned 11.5 kilos, vet ikke hvorfor, var frisk og alt. Jeg spiste ikke mer enn jeg vanligvis gjorde, tror det var det, jeg spiste sunt og normalt, men forbrenningen min var vel på høygir i tillegg til at barnet i magen tok sitt. Jeg var frisk, ungen var frisk. Ikke noe uriktig med det. Vi er vel bare forskjellige. Ble ikke mager av å miste så mye heller ...så hadde jeg "supermelk" helt fra start, babyen min la på seg helt fra hun kom ut, gikk ikke ned fødselsvekt som de forventet heller. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...