Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tom for ideer, å trenger derfor inspirasjon ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har 7-åringen som ligger på sofaen med feber fått bestemme, og det ble wienerpølser.... Ikke så inspirerende kanskje ;)

Skrevet

laks, brokkoli, saus og linser:)

Skrevet

her blir det lasagn da jeg og lillegutt er alene hjemme:)

Skrevet

fiskeburgere.

Kjøpt fiskeburgere på Rema med hjemmelaget grove hamburgerbrød til. Kjempegodt. 3-åringen min elsker dem!

Skrevet

Laks med pasta. Når fisken er rosa spiser mine barn denne fisken som en gal. Det finnes faktisk ingen annen rosa mat:) Bruker faktisk en kyllingsaus til og heller på en masse grønnsaker.

Skrevet

Takk for tips dere :)

Er gravid i 6 uke å kvalmen har tatt sin plass, så får ikke i meg hva som helst lenger :( Mye her som hørtes godt ut, bare tror ikke jeg får det i meg :(

Hvordan middag går det an å spise med kvalme tru?:)

Skrevet

Når eg sleit med svnagerskapskvalme syns jeg det var best å spise rene ting uten saus osv. Så når vi hadde feks spagetti spiste jeg kun spagetti med litt tørr kjøttdeig vedsiden. Andre ting jeg klarte å spise var pommesfrites stekt i stekovn, uten alt frityrfettet. Frukt som banan og eple gikk og greit. Evt spiste jeg kun skiver med enkelt pålegg, evt uten pålegg.

Når kvalmen er som værst er det ikke så nøye hva man spiser, så lenge man får i seg næring. Så kan du heller konsentrere deg om å spise sunt og variert når kvalmen er vekk. Det var det legen min sa til meg.

Lykke til!:)

Skrevet

Jeg er også mye kvalm (gravid i 15. uke), og har fått kjørt meg lenge nå... Er ikke helt sikker på hva det blir til middag i dag, men noe av det som pleier å friste, er:

kyllingsalat.

Stekt torskefilet med raspede gulrøtter, ris og remulade.

Grønnsakssuppe med pølsebiter.

Baktpotet med tilbehør.

Koteletter, potetsalat og salat.

Reker.

Kyllingkjøttdeig i pita med diverse grønnsakaker og rømme.

Skrevet

Blir indrefilet og fløtegratinerte poteter i dag med et glass rødvin til.

Skrevet

Skulle selvfølgelig stå grønnsaker og ikke grønnsakaker! :)

Skrevet

Her skal vi steke nakkekoteletter og koke de i brun,hjemmelaga saus.

Med poteter,gulrot og kålrot.

Tyttebær... namm gleder meg

Skrevet

Spaghetti med bratwurstsaus :)

Steiker bittesmå bratwurstbiter og ditto rødløksbiter og blander i hakkede tomater, salt, pepper og fløte. Parmesan på toppen *yummi*

Skrevet

Lapskaus og pannekaker!

Skrevet

Tirsdag er fast pannekakedag hos oss - men nå er mor på lavkarbo, så det blir nok dampet laksefilét med asparges til meg, pannekaker til guttungen

Skrevet

Mhhm, her var det mye godt altså:) Nå begynner kvalmen å gå så vidt over, å jeg har vært på butikken å kjøpt inn til Vegatarisk Couscous. Aldri prøvd før, så det blir spennendes, skal begynne nå straks før samboer kommer hjem fra jobb! Så har jeg fysa på råkostsalat faktisk i flere dager nå, så det skal være ved siden av :) Håper det blir vellykket ! :)

Skrevet

Svineburger i grove brød med salsa og salat :-) Mmmmmmm...

Skrevet

Hjemmelaget pizza :)

Peppes-bunn og det fyllet som har urter i seg. Nammi =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...