Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Jeg sleit de første mnd i graviditeten med å være ekstremt hormonell, det gikk over rundt uke 14 og jeg har vært superhappy og meg selv siden det.. De siste dagene har jeg blitt smådeppa og irritert igjen merker jeg.. Jeg er konstant sulten og jeg tror ikke mannen forstår hvor viktig MAT er for meg akkurat nå.. Vi var på barnefestival igår og jeg ble kjempesulten og spurte om vi kunne kjøpe noe å spise,.. Ja sier han, så går det en time og endelig skal vi kjøpe noe lett å spise, da sier han plutselig tror ikke noe av maten de selger her er noe bra for deg.. Og jeg ble kjempeskuffet, selvsagt tar det to timer til før jeg kommer hjem og JEG må lage mat...Og idag er kjøleskapet tomt og han dro på jobb med alle bankkortene og her sitter jeg igjen ihjel sulten.. Har bare lyst å gråte er såååå sur !!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Nei men jeg synes det er pinlig og må holde meg enig med ham når jeg har lyst på en diger feit cheeseburger
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Det er DU som er gravid, hvis du plutselig får lyst på en diger cheeseburger, så bør du tillate deg det, uansett hva din uforstående mann måtte mene. Hvis du ville ha cheeseburger hver eneste dag, kunne jeg forstått ham, men hvis du akkurat denne dagen fikk lyst på burger, burde han klappet igjen brødboksen og latt deg få viljen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå