Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Har lyst til å dra men i det siste har jeg gått gjennom en tung tid og utseendet mitt preges av det. Jeg er tynn, blek og full av eksem i ansiktet. Hver dag når jeg leverer barna på skolen eller i bhg håper jeg at ingen stopper og vil snakkemed meg. Barna mine er populære og mange vil ha de med seg hjem. De gjør det godt på skole og fotball så det er mange henvendelser. Jeg skulle så gjerne deltatt i foreldregruppen men jeg vet liksom ikke hva jeg skal kunne tilføye. Sitte og høre på at folk snakker om biler, hus, shopping etc blir helt latterlig når man har kjempet en kamp på liv og død. Synes det er vanskelig jeg. Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jentefest er da kjempekjekt! Kanskje du trenger å komme deg ut, ha noen å snakke med, le sammen med og faktisk glemme at du har det tungt. Hopp i det! Her er det ikke noe å tape:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Hei! kjære deg...skjønner at det er vanskelig, men dra allikevell. Kan ikke få en time hos hudpleier og kanskje få lagt make up? Er du frisk nå da?Vet de om at du har kjempet en kamp på liv og død?Fortell...de vil skjønne det! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Nei har ikke fortalt det til noen. Har sagt litt men ikke alt. Vil ikke ha sympati. Kanskje jeg skal kjøpe meg litt nye klær i morgen. Har bursdag i morgen men tenkte å la dagen gå i stillhet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Kjøp deg nye klær og gå på jentefest! Du har sikkert godt av å komme litt ut, og jentene som har invitert deg har lyst til å bli kjent med deg. Er ikke det hyggelig? Tror du helt sikkert kommer til å få det fint, og du trenger ikke si mer enn du selv vil, så kan du heller fortelle senere om det skulle være nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Dette høres jo ut som super medisin for deg. Skjønner det er tungt, men tipper du kommer til å få det hyggelig. Og så hyggelig at de har invitert deg som er ny på stedet. De synes sikkert det er spennende å bli kjent med deg. Hvis de har kommet over det verste fjortis-tiden så ser de fleste forbi et slitent utseende og eksem. Og gjør som det foreslås her: kjøp deg noen nye klær og stikk innom parfymeriet for å få hjelp til å legge sminke slik at du føler deg mer fresh:) Gratulerer med dagen på forhånd
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Klart du skal, så fint at de ser at du er en som det er verd å ha med! Innsiden av oss alle er full av spøkelser - men limet oss i mellom, det som gjør at vi holder ut det som er på innsiden, er at vi også kan sludre om melk og brød og været.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Jeg tror det er akkurat en jentefest DU trenger!!
Gjest Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 kortison krem den med 1 % (ikke salve, men krem) er super mot eksem i ansiktet. jeg fikk selv stresseksem for noen uker siden og det var borte på tre dager ! GRATULERER MED MORGENDAGEN ! kos deg på fest, du har nok sikkert mye sosialt å ta igjen hvis du har slitt en lang stund! stor klem
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Ja! Dra på jentefest!! Og kanskje du skal fortelle de andre hva du har gått gjennom? Så får de litt forståelse, og kanskje du får litt støtte! Gratulerer med dagen din på forhånd da!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 Det er de små øyeblikkene i livet man verdsetter mens når man har fått livet i gave. Alvorlig sykdom gjør at man ser på livet på en ny måte, det vil andre aldri forstå. Å lære seg å se de små gledene og å nyte livet de dagene man har, er en kunst. Du vil nok få mye glede hvis du klarer se gleden i andres liv. Lykke til videre :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 Kom deg på jentefest På et eller annet tidspunkt må du ut i livet igjen. Du har kjempet en kamp mellom liv og død - hva velger du? Du har fått livet regner jeg med, siden du skriver her og ikke sier noe annet, så - vil du velge livet tilbake? Hva er det verste som kan skje om du drar på jentefest? Men hva er det beste?? Nye venner, på et nytt sted, avkobling - ENN om du får det morsomt??!! Tenke seg til Nei, kjøp deg noe nytt, smink deg, fiks håret - husk at du ser det du ser på ditt utseende, vi andre ser ikke slikt. Kos deg og tillat deg selv å leve, snakk om shopping og slikt - det har vel vært nok snakk om de dype ting i det siste vil jeg tro? Unn deg dette, blir det ikke bra drar du bare tidligere, men da har du iallefall prøvd, og neste gang blir det lettere.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 Dra på festen du:-) Så: Er du klar over hvor heldig du er? Du har folk rundt deg, som ønsker å involvere deg i sitt sosialliv. Barna dine er populære blandt andre barn. Du er jo kjempeheldig! Prøv å se det fra den siden, istedet for å velge å svartmale alt. Jeg vet jo ingenting om hva du har gått igjennom, men råder deg til å prøve å se lyst på livet nå. Tenk at både du og barna dine har venner som bryr seg f.eks:-) Prøv å skubb vekk de vonde tankene og følelsene så langt det går, og se positiviteten i ditt eget og barnas liv. Finnes nok av dem som ikke har hverken venner eller familie som bryr seg det pøkk, så du har en gyllen sjanse til å se lysere på livet min venn:-))
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. mai 2011 #14 Skrevet 4. mai 2011 Jeg skjønner at du syns det er vanskelig. Men jeg tror at du vil ha godt av dette. Stikk avgårde og kjøp deg masse nye flotte klær. Stikk innom en hudpleier og få ansiktsbehandling og sminking. DU FORTJENER Å KOSE DEG!! Uansett hvor latterlig du føler det er, så er faktisk biler, hus, shopping etc en del av livet, det er de gode tingene man må fokusere på når man har hatt det tøft. Det kan gjøre godt å prate litt om "ubetydelig" emner, så får du fokuset over på noe annet Du må heve hodet ditt og si til deg selv av du er et flott menneske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå