Gå til innhold

kan inte andas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt panik, nu stormar det för fullt hos mig.. Mannen min är inte klar för barn vi har en var sen tidigare och jag klarar inte tanken på abort. VI pratade igår och då så grät vi sammen och hade en v äldigt tuff kväll där jag i stort sätt sa att jag inte klarar av att vara med han just nu om han önskar att jag ska ta bort barnet. Han var helt knust som jag.. Idag så vet jag inte var vi står, vi jobber sammen så jag ser han men allt är rart och jag vill inte mista honom.. Han är mannen i mitt liv och tänk om jag väljer fel.. Jag vill inte ta en abort och vill inte förlora honom, vad gör jag?? VIll bara lägga mig under täcket och sova och sova...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har råd till mig?

Skrevet

Jeg forstår det sånn at du vil beholde barnet, men han vil ikke. Jeg misunner deg ikke dette problemet og vet ikke hvordan du vil reagere, men jeg vet at om jeg var i den situasjonen ville jeg aldri "tilgitt" mannen for å ha presset meg til å ta abort om jeg ikke ville det. Dersom du vil ha barnet, men tar abort pga ham vil du mest sannsynlig ikke komme over det han "gjorde" mot deg.Om du vil beholde barnet gjør du det, om ikke tar du abort. Ikke ta avgjørelsen på grunnlag av om du vil være sammen med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...