Gå til innhold

Når fikk dere kvalmen? Føler meg heller ikke gravid..


Trultum

Anbefalte innlegg

Jeg er 5 uker og 5 dager på vei. Tok graviditetstesten på søndag, men føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke noe kvalm, og heller ingen andre symptomer. Damen i legesentertelefonen mente jeg var 7 uker på vei, en kalkulator viser 6 uker og 5 dager, og en annen viser 5 uker og 5 dager. Jeg tror 5 uker og 5 dager i forhold til temperaturen jeg har notert den 7.april. Bør sikkert rope halleluja fordi jeg foreløpig har sluppet unna plagene, men akkurat nå skulle jeg gjerne hatt noen "bevis" på at det faktisk er en liten en "inni der". Er imidlertid skikkelig forkjølet og slapp så det holder, men det har jeg tillagt forkjølelsen - tror ikke det har noe med "dette andre ;O) " å gjøre. Når fikk dere kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trultum, og gratulerer med spire i magen. Jeg er i dag 6+1 og merker også lite til at jeg er gravid. Ingen vonde bryster, ingen kvalme. Men er trøtt. Veldig trøtt. Ikke sikkert vi får denne kvalmen heller, og det er jo igrunn veldig deilig. Selv om jeg gjerne ville hatt noen tegn på at det er noe på gang i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi det helt likt. Det beste er selvsagt å slippe unna de kjipe symptomene, men det er ikke lett å tro at det er en liten spire der inne.. H*n får vel få gro litt først! ;O) Gratulerer til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kvalm i 3 uker nå og er i uke 8+2. Det føles som om jeg har en snor rundt halsen. Kaster ikke opp men føler meg uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt kvalmen og vonde pupper siden uke 4, og jeg er nå i uke 6+2, og jeg lover deg, det er pyton!:) missunner deg som ikke har slikt på en måte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kvalm i en uke. Mellom 6-7 uker. Så gikk det over:) Med første var jeg ikke kvalm i det hele tatt! Nå er det eneste ømme pupper som plager meg. Sist var jeg mye trøtt og. Denne gangen er det mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare så redd for at jeg kan ha fått et falskt resultat, selv om det virker lite sannsynlig.. Har tenkt jeg skal ta en ny test, men er usikker på hvor lenge jeg skal vente.. Akkurat nå har jeg jo bare lyst til å tisse på pinne etter pinne for å være sikker..;O) Vil ikke ta ny test før hormonene har fått bygd seg opp litt, men jeg er jo 5 u + 5 dager på vei, så det burde jo være nok av hormoner.. Tok ikke den første testen før jeg var ni dager på "overtid", så den skulle jo være grei.. Når ville dere tatt ny test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å vente, jeg!! Er skikkelig forkjølet og dermed hjemme fra jobb, så jeg tenker jo ikke på annet. Går nesten i hvor mange TIMER jeg har vært gravid, siden datoen flytter seg så sent og jeg ikke orker å gjøre noe. Gleder meg til å komme meg på jobb slik at jeg kan tenke på litt andre ting. ..og vet dere hva? Strekene var så fine og blå, atte!! Så nå har jeg bestemt meg for at jeg er "helt" gravid, og ikke gidder å tvile mer på den saken! :OD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er idag 9+6 og ikke en dag kvalm enda.. Tror jeg slipper unna denne gangen.. *stort glis* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Gratulerer, Anna-bella, med den lille spiren! Håper vi slipper unna begge to, men jeg vil vel tro at det er litt for godt til å være sant..;O) Blir spennende fremover nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är i vecka 7+4 och var sjukt illamående i 2 veckor ca men i lördags gick det helt plötsligt över så nu mår jag toppen.. Blev först lite bekymrad men var och såg det lilla hjärtat slå på ultaljud så allt är fint.. VAr inte illamående alls med min första..

Jag var också väldigt svullen om magen, tycker det har gett sig en del det också men magen är ju inte helt lika platt som den har varit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3+5 og nå er jeg 8+3.

Har vært utrolig trøtt, ømmebryster, vondt i korsryggen.

Etter noen uker dappen noe av, men tok det som det kom;)

Jeg har fått kvalmen for ca 1 uke siden, men spyr veldig lite;)

Er KJEMPE glad for alle symptomer og spessielt kvalmen, for det er et kjempe bevis på at min lille spire har det veldig bra;)

Selv om jeg vet det, for har hørt hjertelyd og sett barnet på ul;)

LYKKE

Gratulerer alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...