Gå til innhold

Har dere fått innkalling til ordinær UL?


to+en til!

Anbefalte innlegg

Legen min sendte inn papirene mine for sikkert 5 uker siden, men jeg har ikke fått noen time enda.. Skal til han i dag da, så får høre med han om han tror de har glemt av meg eller noe sånt. Syns å huske jeg fikk timen i god tid da jeg ventet de andre to barna mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hos legen min for tre uker siden, og fikk time til ordinær UL for et par dager siden :)

Gleder meg masse, men det er en stund til ennå :) :)

Skal ha tvillinger jeg da, så blir fulgt opp litt ekstra og skal på en ekstra ultralyd om 3 uker :)

Er skikkelig spent og håper og kunne se hva det er, om de ligger riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkallingen bare en ukes tid etter jeg hadde vært hos legen, og siden jeg var der allerede i uke 5 så har jeg visst når timen er en stund nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen skulle ihvertfall høre med sykehuset om jeg var forbigått eller noe sånt. Har lyst til å få en dato å se frem til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og tok celleprøver osv. for 1 uke siden. Da tok de ultralyd samtidig. Da bestillte je den ordinære ultralyden mens jeg var der. Så jeg har fått time 17. juni. Da er jeg ca 19 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen for en uke siden. Han bestilte time til ultralyd da, og jeg fikk timen i posten fra sykehuset 2 dager etterpå.

 

Har fått time 3 juni. Da er jeg 18 uker!

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Jeg var hos legen for 9uker siden og hun bestilte UL da. Men da jeg ringte sykehuset igår, så hadde de ikke mottatt noen henvisning. Jeg rinte lege kontoret og bad de om å sende en ny! ...så jeg må vel vente 1uke eller 2, før jeg får timen i posten! :(

 

Jeg er 15+1 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 og var hos legen når jeg var 5+5, og har fremdeles ikke fått innkalling...Vet ikke hva som er normalt siden jeg er førstegangs. Må kanskje ringe legen å høre om ho har glemt det... Som mange andre sier, så hadde det vært koselig å ha en dato å se fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde første kontroll rett før påsken (15.4), og fikk innkalling til ordinær ul for et par dager siden. Skal 27. juni og da er jeg 19+0 =) Grugleder meg litt enda... Skal på tidlig ul på førstkommende mandag og den grugleder jeg meg enda mer til. Er litt redd for at ikke alt skal være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra A-hus etter en drøy uke om ul jeg skal ditt 15\6. Da er jeg 19+6. Syntes egentlig det var litt seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Heggelund ved Lillestrøm Gyn. Klinikk sa at alt mellom 18 og 22 er normalt, men alt etter det er for sent. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ordinær ultralyd 21 juni :D Gleder meg sååååå masse :D Skal på ultralyd til tirsdag 10 mai også, for jordmor og jeg er litt usikre på hvor langt jeg egentlig er på vei :P Gleder meg til da også :D om en halvtime er det turen til jordmor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg også time! :) 9.juni! :)

Tydlig at sykehuset hadde glemt av meg siden jeg fikk brev så fort etter at legen hadde etterlyst timen. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...