Gå til innhold

hvor mange dager igjen??(tirsdag 3 mai)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 dag igjen : ) I stad gikk definitivt slimproppen.Men trenger ikke bety så mye det da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

54 dager igjen :)

Skrevet

1 dag igjen til termin <3

Skrevet

49 dager igjen i dag. Hvor ble dag 50 av? Den føk visst forbi uten at jeg registrerte den. Jeg har pleid å feire hver 10. dag i nedtellingen med en liten "babyaktivitet" som å vaske sengetøy eller handle gulpekluter. Men dag 50 glemte jeg, gitt. Jaja. I dag har jeg vært og kjøpt knapper til babyjakken jeg strikker. Vi får kalle det 50-dags-feiringen. ;-)

Skrevet

83 dager igjen :)

Skrevet

39 dager igjen og tiden flyyyyyr!

Skrevet

Akkurat 1 uke til termin:) Måtte den fly avgårde.

Skrevet

76 dager igjen...nå føler jeg tiden går veeeeeeldig seint etter å ha rast avgårde i starten...

Skrevet

54 dager igjen.. 2 uker igjen til jeg er offisielt høygravid.. Spennende!!

Begynne å tenke på å vaske babyklær,sette opp seng og pakke fødebag snart..?

Skrevet

9 dager igjen!

Skrevet

To dager igjen!!

Håper jeg er moden nok til å tøyes i morga. Skal på akupunktur hos jordmor :0) Kjenner iallfall at der skjer ting i kroppen, så det må da være bra!

God ferd, jenter!

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet over hit på 3.trimester, så jeg har fremdeles laaaang tid igjen til termin; 85 dager!!!

Det føles forøvrig HELT ok at det er såpass lang tid igjen, for jeg satser hardt på at minstetusta her skal begynne å gå før minien kommer - og enn så lenge ser det ut til at dét fremdeles kan ta enda litt tid. (Men så har hun da også nettopp fylt ett år, så må vel belage meg på at det faktisk er god sjans for at hun ikke kan gå innen den tid..sukk..)

Lykke til med fødsel, HI!! :-D

Skrevet

79 dager, og blandet følelser mellom at tia må gå fort (pga disse hersens kynnere og bekkenløsning) og alt jeg skulle rukke å gjøre før hun kommer.

- Pottetrening med 2 åringen

- Pusse opp utleieleilighet

- Ikeatur for å kjøpe sprinkelseng m.m

Skrevet

-5 dager på overtid... :-( Begynner å bli leeii....

Skrevet

10 dager over på meg:-(( Så no må lillegutten ut snart om han vil eller ei.

Skrevet

13 dager! spennende!!!! lykke til til alle dere på termin!!!!

Skrevet

64 :-)

Og tida flyr......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...