Gå til innhold

Tacodeig fra OBS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd den?

Jeg synes den var grei men litt mye fett. så liur og la den renne av seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte med to pakker for å prøve siden de bare kostet 10 kroner :) Er de bra krydret eller må man tilsette litt mer krydder?

Skrevet

Hadde aldri kjøpt sånn ferdig laget greie jeg da... Greit det er billig men.... masse fett og kanskje ikke like godt.. nei da betaler jeg heller mer for kvalitet og smak. Ex. Karbonadeig tilsatt tacokrydder.

Skrevet

vel.. vi er veldig fattige, så vi kan dessverre ikke kjøpe karbonadedeig!

Fatter ikke hvorfor folk skal være å negative til folk som må kjøpe mat på tilbud!? Håper du blir skikkelig fattig en dag og mister alt, og at du i samme slengen får kjenne det på kroppen at folk ordlegger seg slik du nettopp gjorde så du føler deg bitteliten fordi du ikke kan leve i samme standard som alle andre/som du gjør nå ;)

Skrevet

Var ikke meningen at du skulle ta det ille opp, var ikke kritikk til de som ikke har råd. Har ikke så utrolig god råd vi heller, men er bare opptatt av sunn mat, og sunn mat er desverre ganske dyrt i landet vårt. Så vårt matbudsjett er veldig høyt, som går utover andre ting igjen...

Skrevet

Har også benyttet meg av dette tilbudet. Men er redd man etter hvert blir lei av tacosmak, siden kjøttdeigen jo er krydra på forhånd og man ikke kan velge krydder selv.

Jeg kjøpte 5 for 100 kr :-P

Og hva menes med ferdiglagde greier? Er ikke karbonadedeig ferdiglagd?

Skrevet

Med ferdiglagd mener jeg kjøttdeig etc ferdig smaksatt med f.eks tacokrydder, og lignende. Karbonadedeig er ferdiglagt ja, men var ikke det jeg mente. man kjøper jo ikke en ku, slakter den og maler karbonedeigen selv.

Skrevet

Nei? Det gjør man på vår lokale samvirke innerst i Grukkedalen.

Skrevet

Du kan gjøre billige valg uten å fire på sunnheten. Skal tro hvordan kvaliteten er på tacodeigen, når den må selges ferdig vannet ut, saltet og krydret... Tipper du hadde fått samme mettheten av halve mengden karbonadedeig spedd hjemme på kjøkkenet og krydret med hjemmelaget krydderblanding. Da hadde du ikke overgått prisen så mye.

Skrevet

Jo men du som privatperson gjør ikke dette.

Skrevet

Dere er tydeligvis så heldige at dere har mulighet til å velge å ha høyt matbudsjett, ikke alle som har mulighet til det :)

Her er jeg heldig om jeg får middag hver dag. Barna får selvfølgelig alltid middag, men ikke alltid jeg kan spise middag.. da spiser jeg brødskive til kvelds i stedet for middag så jeg ikke legger meg sulten.

Ser ikke heelt problemet med å spise ferdigkrydret svinekjøttdeig (tacodeig) innimellom, er ikke akkurat snakk om pommes frites og annen drittmat ;)

Skrevet

Ja hadde nok gjort det samme som dere hadde jeg ikke vært heldig å ha en mann som tjener bra.

Skrevet

Nå har jeg prøvd den :) synes den hadde en grei smak. ikke kjempe kryddret men det gjør ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...