Gå til innhold

Jævla sure Gubbe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dritt lei det sure trynet til samboeren, at jeg spyr snart. Har ikke vært ute for mer hårsårt og sensetivt menneske!! Vi har alltid hatt det veldig bra, snakket godt sammen, bra sex ( har det fortsatt) og enige om barnene! Men nå i det siste er det ingenting som skal til. Sånn som i går kom han hjem fra jobb med et surt tryne og skulle plutselig ikke spise middag, noe jeg ble litt skuffet over. Etterpå ba han om unnskyldning, noe som var på sin plass! så gikk det en time så var han sur fordi 6 åringen ikke ville høre på han (sikkert fordi han følte det suret humøret til faren sin), og da var han sur resten av hele kvelden... Og truet med og sove på sofaen. Det nytter ikke og si slikt til meg, for det biter ikke på. Han kom nå tusslende opp i senga til slutt. Og klarte og si "ååå så du ligger her og ser film, og koser deg UTEN meg, HMMM kansje jeg bare skal gå ned igjen da".. Herregud, jeg begynner og få nok! Han sutrer som en unge og hele tiden stakkars han.. Seriøst dette er ikke mannen jeg elsket!! Og ikke får jeg lyst på en som oppfører seg som en vanskelig tenåring!!!

Måtte bare få det ut :) så får vi se om han er sur når han kommer hjem fra jobb ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg hatt det i fem år.

Skrevet

Gudd bedre, hvordan holder du ut?? Og menn klager på at vi er pms :P

HI

Skrevet

Hvis du er sur når han kommer tilbake, så kommer nok ikke humøret hans til å endre seg. Så finn på noe som alltid får deg i godt humør, helst rett før han kommer hjem :-)

Skrevet

På grunn av barna. Mentalt har jeg forlatt den dusten for lenge siden.

Skrevet

Sånn har min vært en lang periode, inntil vi snakka ut, viste seg at han følte seg litt oversett av meg og at sexlivet vårt hadde blitt for kjedelig og forutsigbart selv om det var godt. Så nå holder vi humøret mer oppe ved å skrive skikkelig drøye sms til hverandre, tørr å være åpne om alle tanker vi måtte ha. Snakk med ham, finn ut hvor skoa trykker, kansje han har vansker på jobben?

Skrevet

Han er veldig åpen om hva som er greit og ikke, og han sier at alt er topp på jobb. Og han elsker meg og ungene mer enn noe annet!! Vi har bra sex og vi er flinke til og krydre hverdagen. Derfor er det bare sært at han er slik mot de han elsker, hadde jeg vært ei sur kjerring hadde jeg forstått det. Men er ikke sånn det er, men nå renner det snart over! Er mest skuffet over at han er sånn. Men ja jeg får kansje prat med han, må bare finne et tidspunkt han ikke surmuler ;) for da orker jeg ikke og face han!

HI

Skrevet

Gi han et ultimatum, ta deg sammen ellers vet du hvor døra er.

Skrevet

JÆVLA SURE EGO GUBBE!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Uff da, høres ut som mannen din sliter med masse hormoner pga. graviditeten. Kanskje han har hatt problemer med PMS'n tidligere også? Kanskje han er inne i en sen pubertet, som jente? Det virker slik på den surmulingen og klagingen. Trusselen om å ikke komme å legge seg var jo klassisk tenåringsjente. Alt han ville var at du skulle komme å mase på han om å bli med i sengen, da du ikke gjorde det ble det jo klaging på at du koste deg likevel. Veldig klassisk fjortisjente. Jeg aner ikke hvilken kur som virker jeg? ;-P

Skrevet

haha, jævlig bra sammenligning! Nei, HI, du får nok vente til han kommer i 20-åra igjen ;-)

Han har vel bare mannsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...