Gå til innhold

Jeg har en baby på 17 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det kommer hun til å være til hun slutter med den hel..... puppen! Neste unge blir flaskebarn!

%¤//¤%¤&¤%&¤%&¤%&¤%&

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby på 17 måneder? Baby???

Skrevet

Ammer du mye hver dag eller bare 1-2 ganger om dagen?

Min søster sov 2 netter borte fra barnet på 13mnd og mista siste rest i begge puppene.

Når hun kom tilbake og barnet ville ha pupp, så fikk hun prøve å avviste puppen selv. Syns det var fasinerende og se på.

Skrevet

Hehe... De har sterk vilje i den alderen. Synes du fikk et godt råd over her. Reis bort en dag eller to

Skrevet

hehe:P tro meg flaskebarn er ikke noe bedre..særlig ikke hvis de bruker opptil 8 Dr. Brown flasker daglig(fra hun var 2-7 mnd.) som er i 6 deler eller 7, hussker ikke...det er mange deler å vaske først med zalo for så å koke og tørke!

i tillegg så er det ikke lett å venne barnet av med flaske heller...her er evig avvenning, barnet er 1,5.....

Skrevet

Hehe, enig med hun over at du reiser bort en helg, men det er ikke sikkert du mister melken så fort. Her hadde jeg melk i flere måneder etter at jeg sluttet. Derfor anbefaler jeg deg ikke å la henne få puppen igjen. Jeg ammet (riktignok ganske lite på slutten) til datteren vår var 19.måneder. Jeg jobbet langhelg torsdag - søndag. Hun gråt mye første natten (jeg sov på gjesterommet), litt mindre neste natt osv. Hun spurte etter pupp i kanskje en uke eller to etter denne helgen, men ingen problemer. Bare forklarte at hun var stor jente:) Lykke til!

Skrevet

Hehe, enig med hun over at du reiser bort en helg eller er veldig opptatt og sover i et annet rom enn mannen din, men det er ikke sikkert du mister melken så fort. Her hadde jeg melk i flere måneder etter at jeg sluttet. Derfor anbefaler jeg deg ikke å la henne få puppen igjen. Jeg ammet (riktignok ganske lite på slutten) til datteren vår var 19.måneder. Jeg jobbet langhelg torsdag - søndag. Hun gråt mye første natten (jeg sov på gjesterommet), litt mindre neste natt osv. Hun spurte etter pupp i kanskje en uke eller to etter denne helgen, men ingen problemer. Bare forklarte at hun var stor jente:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...