Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 og det kommer hun til å være til hun slutter med den hel..... puppen! Neste unge blir flaskebarn! %¤//¤%¤&¤%&¤%&¤%&¤%&
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Ammer du mye hver dag eller bare 1-2 ganger om dagen? Min søster sov 2 netter borte fra barnet på 13mnd og mista siste rest i begge puppene. Når hun kom tilbake og barnet ville ha pupp, så fikk hun prøve å avviste puppen selv. Syns det var fasinerende og se på.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Hehe... De har sterk vilje i den alderen. Synes du fikk et godt råd over her. Reis bort en dag eller to
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 hehe:P tro meg flaskebarn er ikke noe bedre..særlig ikke hvis de bruker opptil 8 Dr. Brown flasker daglig(fra hun var 2-7 mnd.) som er i 6 deler eller 7, hussker ikke...det er mange deler å vaske først med zalo for så å koke og tørke! i tillegg så er det ikke lett å venne barnet av med flaske heller...her er evig avvenning, barnet er 1,5.....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Hehe, enig med hun over at du reiser bort en helg, men det er ikke sikkert du mister melken så fort. Her hadde jeg melk i flere måneder etter at jeg sluttet. Derfor anbefaler jeg deg ikke å la henne få puppen igjen. Jeg ammet (riktignok ganske lite på slutten) til datteren vår var 19.måneder. Jeg jobbet langhelg torsdag - søndag. Hun gråt mye første natten (jeg sov på gjesterommet), litt mindre neste natt osv. Hun spurte etter pupp i kanskje en uke eller to etter denne helgen, men ingen problemer. Bare forklarte at hun var stor jente:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Hehe, enig med hun over at du reiser bort en helg eller er veldig opptatt og sover i et annet rom enn mannen din, men det er ikke sikkert du mister melken så fort. Her hadde jeg melk i flere måneder etter at jeg sluttet. Derfor anbefaler jeg deg ikke å la henne få puppen igjen. Jeg ammet (riktignok ganske lite på slutten) til datteren vår var 19.måneder. Jeg jobbet langhelg torsdag - søndag. Hun gråt mye første natten (jeg sov på gjesterommet), litt mindre neste natt osv. Hun spurte etter pupp i kanskje en uke eller to etter denne helgen, men ingen problemer. Bare forklarte at hun var stor jente:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå