Gå til innhold

Sju av ti barn har for små sko!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva med alle de små som går rundt i for store sko? Jeg jobber i barnehage og det kommer så mange barn med sko som er 1,5-2 cm for store for de. Noen har til og med sko som er enda større enn det (for de må jo ha noe å vokse i...eh...). Hva med å kjøpe sko som faktisk de klarer å gå med?? Sko som de har ca 1 cm å vokse i holder i massevis. OG skulle det utroligste skje at de vokser mer så får foreldrene investere i nye, da!!! Ungene skal jo klare å løpe, klatre og leke mens de vokser!!

Skrevet

Det står i artikkelen om for store sko også! Skoene skal være 12 mm lengre en foten.

Skrevet

Men herre, det ene parret føtter det var bilde av der, hvor jentas tær synlig stikker ut av sandalene hennes. Hvorfor sier ikke folk ifra? Det hadde ikke kostet meg en kalori å si ifra til sånne forreldre! MAKAN!

Jeg sjekker sønnen min sine sko jevnlig! Kanskje så ofte som annenhver uke, og pluttselig en gang hadde han faktsik gått opp en str på 2 uker.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå annet enn at dette må være lokale problemer enkelte steder. I de barnehagene jeg har jobbet i har det ytterst sjelden vært unger med for små sko. Kanskje området her har smarte foreldre?

Skrevet

Jeg synes alltid det ser ut som om barna mine har noen gedigne føtter, når jeg følger anbefalinger som blir gitt om at særlig vinterstøvler, cherrox osv skal være 1,5 cm lengre enn foten.

Så mulig jeg er en mamma i din barnehage, men jeg hører på de som selger sko og det jeg leser om sko til barn.

Skrevet

Det måtte bare komme et slik uintelligent svar.

Skrevet

Det uintelligente her er ikke svaret mitt, men din respons. Det er ganske nitrist med mennesker som ikke klarer komme med noe annet enn teite "fornærmelser" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...