monika 3+1 i magen:) Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har den som regel på, men jeg synes det er så ubehagelig å ha på ring. Har eg "vanlig" ring 4.5mm bred. Kan ha den av i 2-3 dager, før jeg tar den på en dag igjen.. har vært gift siden i fjord sommer. når jeg har den på bare "leker" jeg med den, og jeg mister den over alt.. Er det noen andre som ikke bruker gifteringen sin hver dag? Føler meg litt teit også, når jeg ikke bruker den, men min mann sier ikke noe..
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Har ikke fått på meg min siden jeg gikk gravid med førstemann. Hadde en periode jeg brukte den litt på venstrehånda, men nå har jeg ikke fått den på der heller siden rundt uke 28. Jeg er ikke gift da, men forlova. Sambo syns jeg bør bruke den, og ja... jeg bør kanskje det. Etter fødsel når vannet i kroppen er borte skal jeg lete den frem igjen.
gullskattmamma Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg klarer heller ikke å bruker ringen min hele tida. Jeg "leker" også med ringen, og er redd for å miste den. Mannen min tar aldri ringen av seg, men han synes det er helt greit at jeg ikke bruker ringen min hele tida. Jeg elsker jo mannen min like høyt for det, og er veldig glad i gifteringen min. Av og til kan det faktisk gå flere uker uten at jeg har ringen på fingeren. Samtidig som jeg synes det kan være ubehagelig å har ring på fingeren hele tida, føles det også "feil" når jeg ikke bruker ringen. Hender jeg har ringen i et smykke rundt halsen.. Jaja, godt vi er flere som ikke klarer å bruke gifteringen hele tida. =)
Zana123 Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg brukte den helt til for tre uker siden, da fikk jeg den ikke på venstrehånden en gang... Pleide å ha den på nesten hele tiden, men det hendte jeg glemte å ta den på etter jeg hadde vært i stallen eller trent med hunden. Og sånn er mannen min også, han trener kampsport, og da må han ta den av, og så glemmer man å ta på- Ingen av oss tenker så mye over det. Følelsene er jo der selv om ikke ringen er på!
Mia2011 Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 å jo den er på, kunne ikke falle meg inn å ikke bruke den, tar den vel i grunn aldri av, giftet oss også i fjor. Har i tillegg en flott diamantring (forlovelsesring) som jeg bruker hver dag. Hva mener du forresten med "leker" med den? leker du bare at du er gift? mine ringer sitt som støpt så det er ikke mulig å miste de..
monika 3+1 i magen:) Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2011 jeg har en fryktelig uvane å ta den av fingeren og "leke" med den.. går jo ikke an å leke at du er gift. Enten så er man det, eller så er man det ikke.. synes bare det er fryktelig irreterende å ha på ring.. Kanskje jeg bare skulle tatovert en ring? så slipper jeg å leke med den, og jeg mister den aldri!
snuppene 09 og 11 Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 jeg bruker den ikke hver dag. har en jobb der jeg ikke kan bruke gifteringen (sykepleier) og da er det så fort å glemme å ta den på etter jobb, glemme å ta den av før jobb osv.. så da syntes jeg ofte det er tryggest å ha den hjemme i smykkeskrinet. men syntes det er koselig å bruke ringen :-) mannen min bruker den veldig lite, han har også en jobb der det ikke er særlig greit å bruke den. men vi er like mye gift om ringen er på fingeren eller i smykkeskrinet ;-) vært gift i 4 1\2 år.og var nok litt flinkere de første mnd av ekteskapet til å huske å få på ringen etter jobb.
lindynatt Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 jeg er ikke gravid men har ikke kunnet bruke gifteringen min på en ca 3 mpneder, den er blitt for stor. Har gått ned 12 kilo i vekt og det ble for mye for ringen min, da jeg veide 35 kilo mer gikk det greit, merkelige greier.. Bruker den som smykke innimellom (altså på et kjede rundt halsen)
Nusse_83 Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 vi bruker som regel bare ringene dersom vi skal i bursdagsselskap eller på fest. Har jobber der det ikke passer med bruk av ring. Jeg får også ofte vondt i fingeren/hånda når jeg bruker ringen, ender som regel med at jeg fester den i halskjedet på slutten av kvelden. Har vært gift i 8 år nå.
SuperMoM <3 Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor ikke tre den på et kjede og bruke den som et smykke da? Da går du jo med den på deg hver dag? Hadde jeg vært gift nå så hadde ikke ringen passa pga vann i kroppen,og da hadde valget blitt å ha den i et smykke iallfall <3
snuppene 09 og 11 Skrevet 4. mai 2011 #11 Skrevet 4. mai 2011 min giftering passer, men pga jobben så er det ikke aktuelt å ha den i i kjede rundt halsen (ikke lov med smykker av noen slag når man er sykepleier (og det gjelder jo endel andre yrker oxo). så da er det best å ha den i smykkeskrinet. like mye gift uannsett hvor denbefinner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå