Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 "for god" luktesans? Huff, samboeren min dusjer ca annenhver dag.. Noen ganger går det tre dager.. Noe jeg serriøst blir kvalm av. Jeg dusjer hver dag og er veldig nøye med håndvask ol.. Samboeren min er mindre nøye.. Han kan faktisk drite i å vaske hendene når han har brukt nr 2 også.. ÆSJ! Men det værste er.. Jeg syns han lukter ekkelt! Den dagen han ikke dusjer, så syns jeg han stinker! Jeg vet jeg har veldig god luktesans, da jeg lukter ting andre folk ikke merker engang.. Men det som er det største problemet da. Jeg syns det lukter ROMPE av han til tider!! Altså at han ikke tørker seg godt nok bak! Har prøvd å ta opp dette med han på en ehm. Morsom måte(?) Han ler bare.. Jeg har kjøpt skrubbehanske til han som jeg har sagt han skal bruke der bak, men tror ikke han gjør det så ofte.. Huff.. Andre som har det litt sånn? Hva gjør man!? Vil jo ikke at han skal bli lei seg:s
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Er kronisk tett i nesa.. Takk gud for det! hehe.. Nei æsj.. Du får bare si det rett ut!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Å ikke vaske hendene etter å ha bæsja er bare ekkelt. Hva med å printe ut bilder av bakteriene man har i tarmen og vise ham dem? Fortelle at dette har han på fingrene, de samme fingrene han bruker til å lage seg mat! At han ikke dusjer hver dag er jo greit mtp hygiene, man trenger ikke å dusje hver dag. Men om han ikke dusjer godt nok når han først dusjer, og du i tillegg har for god luktesans, så skjønner jeg at dette er et problem. Hva med å dusje sammen med ham?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Er du gravid? Jeg har veldig god luktesans og hadde enda bedre da jeg var gravid. Uff. Hva med å foreslå at han dusjer hver dag og vasker hendene etter dobesøk? Det er ikke hysterisk,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå