Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 jeg er tvilling og 99% av de tingene som står på stjernetegnet mitt stemmer helt! Samme med datteren min, hun er vær og MYE stemmer!!!!!Stemmer det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Tja, jeg er en jordnær og matglad tyr som verner om mitt og liker et stabilt liv, så det passer nok ganske så bra. Jeg kan eksplodere også ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Skytte. Stemte veldig før.. nå stemmer det kun delvis.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Tvilling her, og jeg er 100% tvilling, ikke noe å si på det!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Hvor kan jeg sjekke? (trenger vel ikke nevne at jeg aldri har brydd meg om horoskop, hehe)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Fant foressten dette, og jeg kunne ikke sagt meg mer enig. Jeg er en ekte vekt ja. Overraskende!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #9 Skrevet 2. mai 2011 Dette er kjennetegn for væren, som jeg er: Du er utålmodig og hater å vente - syns ikke selv jeg er det, men når folk sier tidspunkt så mener jeg det er normal respekt og ikke møte opp 1 time seinere! Du elsker forandringer og nye utfordringer - nei jeg liker det trygge og faste. Du orker ikke at andre bestemmer over deg - kan godt være leder av en gruppe, men gjerne ikke. Du liker å vinne - selvfølgelig gøy å vinne, men ikke noe must! Du liker ikke for faste rutiner - veldig glad i rutiner. Du hater monotoni - jeg er ensformig Du er dristig - som i vågal? Nei! Du er handlekraftig - tar i et tak når jeg må, men kan godt være tiltaksløs og. Du er impulsiv - nei Du elsker sex - ja, men vært uten i flere år, så ingen must. Du liker fysisk aktivitet - heller litt bedagelig.. Så kan vel si at jeg ikke passer til stjernetegnet mitt?!
Tante Blås Squaw Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er vekt - og velger selvsagt å suge til meg de positive tingene som står om vekter; kreative, gode meglere, elegante, god smak osv. Påstandene om at de er trassige, har høy fleksibel moral og er noen helvetes kverulanter velger jeg å se på som tøv og tant. ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #11 Skrevet 3. mai 2011 Ja! Jeg er en vær: utålmodig, rastløs, inpulsiv, som et barn, elsker forandringer, kjeder meg lett, temperament, vil bestemme selv, sosial, osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå