Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Planlagt men; er ekstremt lite opptatt av babyen som kommer. Blir det bedre når han er her eller?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er selv gravid med nr 3, og merker selv at jeg ikke er så opptatt av babyen i magen. Tenker at en del skyldes at det er jo nr 3, jeg har vært igjennom dette før, men hos meg er det også slik at dette svangerskapet går mye bedre enn de andre to, så det preger meg ikke særlig i hverdagen. Du har vel også 2 andre barn som tar opp mye av tiden din, det har jo ikke førstegangsfødende. Da er alt nytt og interessant og de har nok tid til å tenke på svangerskapet. Om du er bekymra for at du er for lite interessert, så kan du jo ta det opp med jordmor. Ville tro at interessen er der når babyen kommer. Om den ikke er det, så må du i alle fall ta det opp med helsesøster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå