Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 snakke med fremmede?snakke i telefon?u name it....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Sosialangst / angst for nye ting / nye mennesker / forandringer generelt. Snakke i telefon gjør jeg aaaaldri!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har angst for angsten, dersom du skjønner hva jeg mener. Jeg er ikke redd for å ta t-bane, men t-bane er et typisk sted hvor jeg lett kan oppleve angst og jeg unngår derfor å ta t-banen.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har helseangst, angst for å gjøre feil eller bli anklaget for noe, angst for å gjøre ting feil slik at jeg påfører meg selv ulykke (tvangstanker), og periodevis sosialangst. Nutcase;)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Vil nok ikke kalle det angst, men er veldig redd for huggorm. Ikke særlig begeistrert for å snakke for forsamlinger eller fremmede... Tar ikke tlf hvis jeg ikke vet hvem det er...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Vet ikke konkret hva jeg er redd for, men er redd hver dag. Særlig om ettermiddagen/kvelden. Om jeg hører at barnet skriker på soverommet løper jeg dit og er livredd for at noen er på rommet hennes. Derfor sover vi med et svakt lys på alltid. Kan kun se på komedier og drama filmer. Er redd for mørket. Er redd for å være våken alene om kvelden (ulempe ettersom jeg er alenemor). Tror jeg av og til er på grensen til panikk når det gjelder ovennevnte ting. Særlig når barnet våkner om kvelden. Blir ofte stillesittende om kvelden fordi jeg rett og slett ikke tør å gjøre noe annet.. Er altfor mye redd..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 åj det hørtes slitsomt ut 23:11........ hva mener du med stillesittende?ser du på tv/leser?har du lyder på i huset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå