Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Jeg venter mitt tredje barn, er 27 uker på vei. Har den siste tiden vært plaget med mye kynnere, spessielt hvis jeg stresser, da har det hendt at kynnerne har kommet regelmessig, men de har forsvunnet etter en del hvile. I dag har jeg vært veldig støl i magen, bøyer jeg meg framover gjør det fryktelig vondt i hele magen, da spessielt øverst. Har også diffuse smerter hele tiden i magen som kommer og går. De siste timene har jeg hatt sterke mensensmerter som kommer med jevne mellomrom, har også opplevd noen ganger å få en slags skytende smerte nedover mot underlivet. Kjennes nesten ut som om det er ti kniver som baner seg vei ut der nede. Når de takene med menssmerter kommer så får jeg lette kynnere i tillegg, merker magen strammer seg litt og det blir ekstra vondt. Menssmertene sitter bak i korsryggen, nederst i magen og øverst i magen. Hva kan dette være, snakket med føden og de sa jeg bare måtte se det ann litt, for hvis det ikke var kjempe vondt kunne jeg vente å se om det gikk over. Er det noen som kjenner seg igjen? Er det mer normalt for en tredjegangsgravid å få slike plager? Altså ekstra kynnere og smerter i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå