Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Kommer nok til å få mye kjeft her inne nå, men jeg er 20 uker på vei og angrer på at jeg ble gravid. Vet ikke om jeg er klar for unge nr 2 heller, mannen gleder seg sykt, jeg har ingen grunn til å ikke glede meg til å bli mamma igjen men føler meg bare ikke klar og hater å være gravid akkurat nå.. Det værste er at det ikke er noe å gjøre med det heller nå..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Hei:) Jeg har hatt det litt som deg. Nå gleder jeg meg veldig til babyen kommer:) Er sikkert bare hormonene som koser seg på vår bekostning
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Det går over:) Klart du er klar for barn nr 2, når det kommer... Ikke alle liker å gå gravid. Men det er heldigvis tidsbegrenset, og plutselig har du et lite vidunder der. Regner med hormonene herjer med deg for tiden:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 går fra, vil ikke ha *hulk* til *vil på trille tur NÅ* er i uke 31 jeg... så hormoner her? yepp
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 ...også er det snakk om din egen innstilling. sitter du og leter etter grunner til å ikke ville være gravid,finner du de nok,men leter du etter grunne til å ville ha dette barnet så finner du de også. og alle vet jo at det er bedre å tenke positivt enn negativt...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Dette må du ta opp med lege og/eller jordmor, du skal ikke ha det slik i svangerskapet ditt. Jeg hadde det på samme måten, og ble henvist videre til psykiatrisk sykepleier på helsestasjonen for å ha noen å snakke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå