mamman til Fillip Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Har du noe du er stolt over å ha klart? Jeg vil bare rope ut til folk nå! Den 9ende februar viste vekta svimlende 100kg!!!!! Nå 12 uker senere (med 1.5ukes pause i påsken, med for mye godis) viser vekta 88kg!!!!! Det blir hardt fremover nå men målet 80kg til juniors bursdag midt i juni er nå mulig! wohooooooo!
Gjest meg&mini Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Du er kjempeflink. Stå på Jeg er faktisk ikke så veldig stolt over meg selv. Er stolt over datteren min, og jeg synes jeg er en flink mor, men jeg kommer faktisk ikke på noe nå som jeg er stolt over. æsj. hehe kanskje om en liten stund?
Tante Bassa Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Du har all grunn til å skryte av deg selv, mamman til Fillip! Du er kjempeflink. Stå på videre, så når du nok målet ditt Skulle ønske jeg kunne skryte litt av meg selv, men er lite å skryte av for tiden gitt...
tre små knotter Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Har ikke oppnådd så altfor mye i mine 32 år, men mine to, snart tre barn er jeg superstolt over! Og selv om dagene stort sett er hektiske vet jeg at jeg er en god mor som gjør alt i min makt for at de skal ha det bra Jeg syns at alle mammaer og pappaer skal ha lov til å skryte av seg selv, for å være foreldre er faktisk eg ganske hard jobb, men den beste jobben en kan ha.
Mammatiljente-09<3 Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 WOW...du er flin HI;) Her er jeg på 2.uka uten godteri og jeg er stolt av meg selv!!
JessicaDay Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er også på andre uka uten godteri og er superstolt av meg selv Og stolt av min nydelige lille skatt selvfølgelig <3 Og at jeg har verdens beste mann
lavendelblomst Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Jeg er stolt av å klart å komme meg på skolebenken igjen etter jeg fikk barn når jeg var 17 år. Også er jeg god til å lage mat:)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 wooow du er flink stå på. jeg har ikke noe som kan måle seg med det der tror jeg men jeg er flink til å leke med barna mine på deres premisser og se dem i hverdagen. jeg har tre nydelige og gode unger. jeg er mest stolt av. men det gjør meg jo ikke unik da. bare til en mamma. men jeg er stolt av det for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå