Gå til innhold

Uten feber og ikke oppkast.. eit Spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåringen her i huset fikk skikkelig magekramper igår, og har hatt vondt nå.. er kvalm.. Ingen oppkast eller feber..

Om barnet ditt føler seg uvel, men ikke kaster opp/ har feber får h*n lov å være hjemme da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet ikke. Men hvert tilfelle vurderes for seg.

Skrevet

greit å si kjønnet da...

Skrevet

Jente her. Er veldig usikker på om hun skal få lov å være hjemme..

Har ikke mange fraværsdager men er likevel ganske strengt på skolen..

Skrevet

du ser jo hvordan barnet er, virker det som at det har vondt eller ikke. Ser det ut som det, er det jo grunn til å være hjemme.

Her har jeg ikke tenåringer i hus, men hadde stedatter som var mye "syk i hus for inntil et år siden. Nå bor hun kun hos mor og har maaaaaasse fravær. 60-70 dager. På et skoleår! Mora eier ikke dømmekraft da...

Skrevet

Ja sant. Ser slapp ut, blank i øyene.. så er det noe som foregår i morgen som hun gruer seg til.. Så, får se det ann litt ;-)

60-70 dager ja.. Huff..

Skrevet

Forhåpentligvis ikke!

Skrevet

Om det er noe hun gruer seg til, kan jeg forstå at hun har vondt i magen. KAn dere gjøre en avtale på at du kan hente henne på skolen om det blir uutholdelig å være der?

Eller så kan det være reelle smerter. Vet ikke så mye om sånne ting jeg da, men varer det noen dager, er det sikkert lurt å få sjekket opp. I hvert fall om hun ikke blir noe bedre. Tenker litt på blindtarmen, men jeg vet som sagt ikke så mye.

Hilsen 60-70 dager (blæh, hva gjør man med sånt?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...