Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Tenåringen her i huset fikk skikkelig magekramper igår, og har hatt vondt nå.. er kvalm.. Ingen oppkast eller feber.. Om barnet ditt føler seg uvel, men ikke kaster opp/ har feber får h*n lov å være hjemme da?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 I utgangspunktet ikke. Men hvert tilfelle vurderes for seg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jente her. Er veldig usikker på om hun skal få lov å være hjemme.. Har ikke mange fraværsdager men er likevel ganske strengt på skolen..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 du ser jo hvordan barnet er, virker det som at det har vondt eller ikke. Ser det ut som det, er det jo grunn til å være hjemme. Her har jeg ikke tenåringer i hus, men hadde stedatter som var mye "syk i hus for inntil et år siden. Nå bor hun kun hos mor og har maaaaaasse fravær. 60-70 dager. På et skoleår! Mora eier ikke dømmekraft da...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Ja sant. Ser slapp ut, blank i øyene.. så er det noe som foregår i morgen som hun gruer seg til.. Så, får se det ann litt ;-) 60-70 dager ja.. Huff..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #10 Skrevet 2. mai 2011 Om det er noe hun gruer seg til, kan jeg forstå at hun har vondt i magen. KAn dere gjøre en avtale på at du kan hente henne på skolen om det blir uutholdelig å være der? Eller så kan det være reelle smerter. Vet ikke så mye om sånne ting jeg da, men varer det noen dager, er det sikkert lurt å få sjekket opp. I hvert fall om hun ikke blir noe bedre. Tenker litt på blindtarmen, men jeg vet som sagt ikke så mye. Hilsen 60-70 dager (blæh, hva gjør man med sånt?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå