Gå til innhold

hva heter du og hvor bor du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen navn som er mer brukt noen steder enn andre?

 

Heter ida og kommer fra oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristin og bor i Narvik (kommer fra Haugesund)

Skrevet

Jeg heter Bente, bor i Oslo

Skrevet

Jeg heter Grøtleif og er fra Tjafserudtoppen.

Skrevet

Jeg heter Heidi og kommer fra Oslo

Skrevet

HEY! Det er jeg som heter Grøtleif fra Tjafserudtoppen!!!

Skrevet

Jeg heter også Grøtleif og kommer fra Småruddalen, like ved Tjafserudtoppen. Er det navnet vanligere rundt i området her eller er det bare fordi det var på navnetoppen i 1982?

Skrevet

Ah, Kjenner til Småruddalen! Fint sted.

Mest pågrunn av at det var på navnetoppen, ja.

Skrevet

Jeg syns det bør arrangeres et Grøtleif-treff. Gjerne med adgang for de som heter Grautleif, Gratlafir og Grøtleifine også.

 

Tipper dere kan samle en tolv-tretten mennesker der altså.

 

 

 

Selv bor jeg - som tidligere gnålt opp og i mente - i den trivelige byen Fredrikstad, og lyder navnet Latoya.

Skrevet

Jeg heter Connie-Savannah, jeg er fra Drammen.

Skrevet

Karianne - Trøndelag.

Skrevet

Grøtknut her! Jeg får vel også bli med på treffet?

Jeg kommer forresten fra Klåmarka.

Skrevet

Så hyggelig! Du kan også bli med!

Hilsen Grøtleif nr. 2 .

Skrevet

Jeg heter Ståle og kommer fra Ramsund.

Skrevet

Marit Ragnhild Berit, er fra Finnmark.

 

Mine søsken er Karen Inger Laila, Jon Ole Mikkel, Per Johan Anders og Ellen Karoline Inger.

 

 

 

 

 

 

Eller ikke...Men er svært vanlig blant samer i Finnmark å ha tre navn på barna, gjerne navn som ikke passer sammen i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...